Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kan ook mensen van station halen, no problem. Zag ook iemand die vanuit hoorn lift zocht maar bereid was ergens naartoe te reizen toch? Hoorn - uitgeest is maar half uurtje ofzo dacht ik en rechtstreekse verbinding
Zaandam/amsterdam/haarlem kan ik langs rijden. Dus wie wil dr mee in mijn heel coole cabrio?
Wil heel graag heen maar alleen met de auto wordt echt te duur en ov begin ik niet aan hihi
dus als dat bijgewerkt zou kunnen worden in de lijst? Lijkt mij iig t handigst dan blijft ie mooi up to date
Marlinda schreef:Is er iemand die ons - Marlinda & Lisa - vanuit Amsterdam en/of Amstelveen een lift kan geven? We twijfelen nog of we mee willen omdat we wel moeten weten of we er ook echt kunnen komen haha.

, (als ik mee ga is ie vol
)
en dan heb ik eventueel wel 2 plekken in de auto vanuit Montfort Limburg...tinkergirl89 schreef:hmm ik twijfel nog :S
Heb nog heel f he hihi
Maar Limburg kan bij wijze van spreken met 1 auto komen, (als ik mee ga is ie vol
)
KBTP start in Simpelveld, pikt in montfort mij op, dan in roermond Peerke_ en dan in Swolgen Gentlegiant. Weet alleen niet waar Eshaa verblijft hihi
Is maar een idee wat me zo binnenschiet
Misschien wil mijn vriend wel meeen dan heb ik eventueel wel 2 plekken in de auto vanuit Montfort Limburg...
Weet alleen nog niet of ik mee ga