Hoihoi,Ik had het al in het topic van de Almelose Ruiterdagen gezegd.Zou het niet leuk zijn om een meeting te houden?groetjes
Ooh jaa dat vind ik ook wel leuk woon alleen niet echt in de buurt, maar ach dan maak ik dr gewoon een leuk daguitje van
Ik woon ook vrij vlakbij Almelo dus gaat vast goedkomen, voor de rest start ik 2 dagen bij de paarden
Ik start bij de pony's De Derby en het ZEn verder zijn we nog aan het twijfelen welke pony's nog meer
jaaa willen we een meeting houden tijdens de AR of daarvoor?:Pik begreep nl een keer daarvoor XD vandaar mijn opmerking oooh nee ik ben er van zondag tot zondag, dus tijd genoeg om mij te meeten hahaha
Buiten mijn schooluren loop ik er voor de rest alle 10 de dagen rondoeh rianne leuk dat jij er ook bij bent
Ik ben er ook het ponyweekend! Gaan jullie ook nog naar het ruiterbal? Ben ik nog nooit geweest lijkt me wel leuk haha.Melanie: Heb je je M1 debuut al gepland?
@THI;Ik doe mee met Bonny Heb geen andere pony (rijmt )Nee heb m'n M1 debuut nog niet gepland haha, ik heb er nog een paar staan in L2, wil even de galop beter hebben voor ik over gaDus B springen en M1 dressuur bij de D pony's