nee joke, we zouden bij rianne.. die wou de high tea ook al doen en vond het eigenlijk niet zo leuk dat het nu bij Sita gebeurde.. dus we houden rianne aan.. vind ik wel zo eerlijk.
Het maakt mij geen drol uit bij wie het gebeurd maar zoals ik het idd begrepen heb, maakt het niet uit of iemand zijn tuin of huis beschikbaar steldt aangezien al min of meer bepaald is dat we de meeting dit keer bij RianneOB zullen gaan houden .
Planning was om dan te gaan BBQ bij RianneOB en dat we daarna vervolgens door gaan naar Jose waar we gaan na borrelen .
maar trouwens het HOEFT niet bij mij hoor mag ook bij josé ofzo als jullie dat handiger vinden.. aangezien de afterparty daar dan ook is (a) haha maar zie maar het mag bij mij, hoeft niet
lisje90
Geplaatst: 14-03-11 17:32
Ik heb een stipje gezet, plan alles rustig hoor, Mies zei wel juni omdat ik er dan weer ben. Wacht vooral niet op mij, miss ga ik dan ook wel op vakantie/weekendje weg al mag ik eigenlijk van mezelf pas in novemer weer Kortom, ik zie wel tzt of het wat wordt of niet.
Bij Hartman in Sexbierum, eerst als machine operator en later kan ik doorgroeien tot meer wrs.. Heb nog wat sollicitaties lopen, maar dit is in elk geval iets. Ik hou het topic in elk geval wel in de gaten, moest de datum me wel uitkomen (je weet nooit wat er nog wijzigt) kan ik altijd nog zien of ik welkom ben!
Anoniem
Geplaatst: 14-03-11 21:39
Ik ga het ook mega druk krijgen w.b.t. mijn werk (overwerken op zaterdagen, want de drukke dagen komen er aan). De keuringen van het Groningerpaarden stamboek maar ook de losse meetingen van het stamboek.
Maar als het in een vrij weekend valt dan ben ik zeker van de partij.
tis nog lange geen juni dus en we moeten toch een datum vinden waarbij iedereen mee kan !
Misshaffer
Geplaatst: 18-03-11 00:31
Count me in! Bij passende data ga ik zeer zekers mee
Anoniem
Geplaatst: 09-05-11 10:39
We zijn straks alweer halverwege mei en er is nog geen datum bekend. Misschien handig als we eens een datum gaan prikken omdat we anders uiteindelijk weer gaan gourmetten
Hoe staan de plannen? nog steeds bij Rianne OB? en after bij Jose?