Wij iedere keer kijken of we er van Bokt zagen en iedere keer als ze de kant opkeken waar we stonden was het zo van, zouden die van Bokt zijn
Zo tegen kwart over 10 was iedereen er en gingen we naar binnen. Nou ja, kan wel vertellen wat we allemaal gedaan hebben, maar dat staat allemaal in die andere topics, dus heb ik er geen zin in
Moet wel zeggen dat ik de Python overleefd heb, durfde daar eigenlijk nooit in
maar op een een of andere manier zei ik msn tegen Unitas dat ik er maar eens in moest, omdat hij zei dat ie helemaal niet eng was. Dus woord = woord, dus ik moest er wel in
Het was zelfs zo leuk dat ik er nog een keer inging 
Elke en ik gingen volgens mij als laaste weg, om kwart over 9 ofzo, en dat hebben we geweten ook
Wegrijden bij de Efteling ging niet vlot, maar ja, iedereen wou weg
Toen bedacht ik me, als ik nou via de A59 naar de A16 rij kan ik zo naar Etten Leur, we hoorden wel op de radio dat er file was, maar had zoiets van dan ga ik wel via Prinsenbeek. Konden we de A16 niet op, dus richting R'dam
Omgedraaid bij de eerste afslag, zie ik 3 kruisen staan, heel de A16 afgesloten, dus weer terug naar de A59
, dwars door Breda teruggereden en waren we tegen kwart voor 11 bij ons thuis, pffff, wat een rit zeg in vergelijking met 's ochtens

Annetje, Irmatje en Unitas

iwayalover

Aukje en dennis vm

Laratjuh

Assie

Eszelon4ever

Heel veel bij elkaar

Groepsfoto

En nog een keer

Sypheron en Laratjuh

Patrick (niet bokber) en kadance

Margon en INkie