Dames we moeten alweer plannen om te wandelen met onze mannen en vrouwtjes Het weer wordt beter dus we kunnen weer wandelen dit is onze kans
Vandaar dus dit (wel besloten) topic te open om te plannen voor de volgende wandeling het was zo gezellig vorige keer nu pakken we het goed aan meer zon
Wil je mee en ben je niet uitgenodigd pb gerust wie weet
ivy_power89
Geplaatst: 17-02-11 12:25
goed idee mar
We moeten bepalen waar we naar toe willen, Omdat marjolein de laatste keer heel ver heeft moeten rijden, is het nu onze beurt denk ik
enigste natuurgebied die ik ken, is dwingelderveld, bij dwingeloo, Erg groot, en weet dat daar een klein restaurantje zit.
Maar we moeten natuurlijk ook baby toot gaan bezoeken!
baby toot moeten we doen als hij/zij een paar maanden is allen camera mee als baby buiten loopt dus dat zal rond mei zijn denk ik es?
ivy_power89
Geplaatst: 17-02-11 12:34
onder de eiken ken ik wel, trouwens! Maar weet dat er in het bos zelf ook een tentje is, er loopt een provinciale weg door het bos, en aan die weg ligt dat tentje (tis al ruim 2,5 jaar geleden dat ik daar ben geweest haha)
Seven
Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-11 12:39
maar wij vonden het trouwens helemaal niet erg om wat verder te rijden
Ja volgens mij was er ook zo'n bos restaurantje maar kan deze niet vinden wij zijn er toen met de staffords geweest daar hebben we wat gedronken is ook alweer 2 jaar geleden
volgende week zondag viert broertje verjaardag, de zondag daarop komen vriendinnen eten, dus dan moet het echt de week DAAROP
en zuci niet tussen haakjes, die komt gewoon mee en wij nemen trouwens ook nog die airdale weer mee, schoonmoeders was heel blij dat we hem meenamen, dus dan krijg ik er weer een puntje bij haha