Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anna42 schreef:Ik behoud me overigens wel het recht voor, om uitsluitend mensen die werkelijk over de sportpaardenfokkerij willen discussieren, toe te laten. Ik heb er namelijk geen zin om een leerzame clinic van een uiterst deskundige paardenman als Karelde Lange te laten vergallen door een handjevol mensen met een alleswetende instelling.
joostvangestel schreef:Wil best wel komen, maar helaas kan ik alleen maar op 20, 21 en 22 September, als het in Nederland gehouden wordt. Het lijkt me in ieder geval een interessante presentatie.
geral"]
[quote="joostvangestel schreef:Wil best wel komen, maar helaas kan ik alleen maar op 20, 21 en 22 September, als het in Nederland gehouden wordt. Het lijkt me in ieder geval een interessante presentatie.
Kendra schreef:Ik wil ook wel komen, maar zou het erg vervelend vinden als er mensen zouden worden geweigerd vanwege hun standpunten - als dat het geval is kom ik in ieder geval niet.
essie79 schreef:Ik heb het vorige topic niet helemaal gelezen, so correct me if I'm wrong.
Ik denk dat Anna liever niet wil dat er mensen komen die het niet eens zijn met haar standpunt en die clinic willen gebruiken om hun gal te spuien.
Kendra schreef:Mmm heb even gekeken, Joost heeft geen enkele bijdrage geleverd aan het topic over bloedlijnen, skelet, lendenmechanisme etc dus het lijkt me een beetje vreemd dat iedereen zich moet schikken naar zo iemand.