Na een winterstop ga ik weer beginnen met de excursies.
De datum
Vrijdagochtend 11 maart 2011
Tijd
Tussen 9 & 10 op station Nijkerk
Excursie begint zodra we compleet zijn om kwart over 10
Aanmelden alléén in dit topic. Niet via PB.
_rosita_ en ik zullen de lijst zelf bijhouden.
Je hoeft dus alléén je naam door te geven. Wij zullen de lijst op volgorde van aanmelding bijwerken!
Hoe gaat in in z'n werk?
Er wordt weer een bijdrage van €2- gevraagd, dit om een kleinigheidje te kopen voor de slachters, aangezien zij veel tijd voor ons vrijmaken.
Zodra de 2 euro is overgemaakt sta je op de definitieve lijst, en gaan we ervanuit dat je meegaat.
[BM] [Verslag] Excursie paardenslachthuis 12 November
Hier is het verslag te lezen van de laatste excursie van 2010.
Er wordt afgesproken op station Nijkerk.
Vanaf het station gaan we met zo weinig mogelijk auto's richting slachterij. Dit omdat er weinig parkeerruimte is.
In de slachterij zullen we eerst naar kantoor gaan voor evt een bak koffie, en om ons om te kleden en dus een mooi wit pak aan te doen.
Hierna zal ik de groep voorstellen aan Jan v.d Veen, en zullen we gezamelijk naar beneden gaan waar Jan ons het schieten zal gaan laten zien.
Vanaf dat moment kun je het hele proces zien. Tijdens dit proces sta ik, samen met Rosita erbij om vragen te beantwoorden en dingen te laten zien.
Indien er meerdere paarden zijn waarbij we toestemming hebben om te kijken, kunnen we evt. ook een 2e of 3e paard bekijken.
Na de excursie gaan we ons weer omkleden boven, en evt. nog een bak koffie, en kan er in overleg met Jan wat vlees geproefd worden.
Tijdens de excursie mag je gaan en staan waar je wilt.
niets moet, alles mag.
Je bent niet verplicht te kijken naar alles.
Als je iets niet wilt zien, kan je rustig even naar boven.
De regels
* Minimaal 16 jaar op de dag van de excursie
* Extra personen meenemen is niet toegestaan
* Foto's maken mag alleen als we toestemming hebben
* 2 weken voor de excursie moet iedereen betaald hebben.
* MAX 10 PERSONEN. VOL = VOL. Hierna maak ik een reservelijst.
Citaat:De lijst ( niet zelf toevoegen, gewoon in het topic melden dat je meewilt ) :
*Organisatie*
Jolliegirl - Jolanda
_rosita_ - Rosita
1 Bentley26
2
3
4
5
6
7
8
9