Ik meld me ook haha! Ik ging voorgaande jaren altijd naar Allround pony's, maar ik ben in oktober 18 geworden en mijn ''pony-paard'' is te groot geworden (voor een pony, ze is 1,61 geworden) dus zijn we vanaf nu paarden-combinatie. Ik ben dus herkennen aan een redelijk klein paard, vos met lichte manen/staart verder geen wit behalve een klein kolletje.
Dat heb ik vorig jaar ook gedaan En toen zijn we met een groepje zondagavond ergens gaan eten. Dus als het nog meer zijn die daar dit jaar zin in hebben is dat miss wel weer een leuk idee
Als iemand het ziet zitten kunnen we miss een B&B delen? Leuk met een vreemde op een kamer
Ik dacht eerst even dat ik de enige was hier op bokt die naar 4A ging.. Gelukkig niet haha!
Ik ga altijd gewoon op Maandag erheen, Esra eet altijd slecht op kamp dus ik zet hem er dan dus het liefst zo kort mogelijk neer zeg maar. En ik kom uit Driebergen, dat is niet onwijs ver van Ermelo. Heel goed te doen in ieder geval op maandagochtend.
Vorig jaar ben ik vanaf Dinsdag al in de weer geweest met appels, peren &brood smokkelen uit de kantine, ze at niks behalve appels, peren en brood.
Ben blij dat die van mij wel gewoon eet Ik moet alleen weer uitkijken dat hij zijn stal niet uit gaat rennen Vorig jaar liep hij in ene los over het terrein! Schrok me rot haha!
Je mag geloof ik dan maar met 1 paard mee lessen. De andere mag mee om daar te trainen
Oeh das ook niet best nee. Ik heb vorig jaar echt mijn hart vast gehouden, een meisje reed in de buitenspringbak (niet die mega, die gewone langewerpige zeg maar ) en die pony begon al een beetje te staken en opeens draait ie zich om rent ie echt in volle galop richting de grote gang. Dat meisje gillen, ik stond met een vriendinnetje op het pad richting dresuurbakken en ik heb me omgedraaid, ik durfde niet te kijken hoe die pony met dat kind die gang in zou denderen met al die openstaande deuren en al die spullen (en sowieso die drempel als je de stal in gaat).
Uiteindelijk is ze erop blijven zitten en kwam ze helemaal aan het eind tot stilstand, maar mijn hemel ik moest er niet aan denken dat esra los door die gang zou gaan rennen..
als je 2 paarden mee heb mag je wel met allebei lessen, maar je hebt maar 2 lessen per dag.. Dus evenveel als de mensen met 1 paard, dus moet je je lessen onder je 2 paarden verdelen.
Ik had een stal aan de voorkant van de schuur & had de deur aan de voorkant open.. Dus Tout was gelukkig niet die gang door gerend. Ik kon hem uiteindelijk vangen in de mesthoop
Oh gelukkig maar, ik vind dat toch wel eng met die deuren. Thuis hebben wij allemaal schuif-staldeuren, vind dat persoonlijk toch iets fijner, ook als je er even langs moet. Maar verder prima stallen etc, gewoon zorgen dat ie niet meer ontsnapt haha.
Ik vind die kleine gang ook best wel leuk, daar kunnen ze de gang door kijken enzo, en het is een stuk rustiger dan de grote gang.
PartoutZ
Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-11 21:52
Ik stond door geluk in die kleine gang Stond eigenlijk in die lange achterin, maar er was een paard die over de muren wilde klimmen. Die hebben ze toen zondagavond gewisseld met de mijne, want de muren van mijn stal waren tot het plafond. Dus toen stond ik ineens in de kleine gang, in een betere stal Maandagochtend was ik alleen wel mijn paard kwijt
Oke, maar jij bedoelt dan denk ik dat hele kleine gang stukje dat aan de grote gang vast zit? Dat stukje met maar 8 of 10 boxen ofzo? Ik wil graag in de gang bij de rechter binnebak zeg maar. Daar heb je tenminste ook plek bij de wasplaats enzo haha.