Aangezien er een grote interesse was voor een meeting op het strand voor modellen en fotografen willen we graag 5 maart op het strand bij Wassenaar afspreken. Om het organiseren van de meeting van makkelijker te maken bij deze even een topic. De reden voor een besloten meeting is om de meeting even onder controle te kunnen houden, uiteraard is er nog wel plek voor aantal modellen of fotografen, maar dat kunnen we onderling vast nog goed regelen. Van alle informatie die ik door gekregen heb, heb ik even een lijstje/planning gemaakt. De planning is slechts even een voorbeeld puur voor het overzicht, schuiven kan natuurlijk!
voor mij hangt het van vervoer af maar dat wisten stephanie en ginny al
GinnyBanshee
Geplaatst: 05-01-11 23:47
Fleur_de_Lis kan ook mee als fotograaf woont in de buurt en is ook heel goed. BelleA zou evt met een vriendin willen komen geloof ik En ik denk dat Amber en ik het anders gaan doen.. ik een keer op toot en zij toch op fjordy, en dan ik op billy en zij weer op toot? want Charlie hebben we nou wel heel vaak gezien op het strand
Amber_
Geplaatst: 05-01-11 23:49
Lief van je Ginny Je moet Charlie natuurlijk wel tijdje missen, als je hem wilt zien en je twijfelt.. Gil geven
Sukana
Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-11 23:56
Oeh, geen stoelendans, maar een paardendans Kan de openingspost niet meer wijzigen, maar houd het wel eventjes in Word bij. Is de vriendin van BelleA te paard of in een andere hoedanigheid? Dan hebben we nu 5 fotografen in elk geval als Fleur de Lis ook kan. Als het met Monique ook lukt, met 6. Jij moet uit Nieuwegein komen Monique? Geloof dat er nog 3 fotografen gevraagd zijn, dus even kijken wat daar de reacties van zijn Denk dat we dan al op een mooi aantal komen!
ja zelfs een beetje druk de vriendin van BelleA heb ik nog niet gesproken, maar die maken namelijk heel vaak strandritjes samen dus ik geloof dat ze het wel erg leuk zou vinden aangezien zij haar brengt met de trailer. Wel te paard (erg leuk paard)
MelanieB
Geplaatst: 06-01-11 00:03
Jeej! Ik ga het zeker overleggen volgende week Misschien gaat Bambi ook wel mee aan de hand met mn vader ofzo Zodat mn ma ook ff op Bon kan
Sukana
Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-11 00:05
Oh, nu maak je me wel erg benieuwd! Onder voorbehoud van Melanie en Nessie hebben we dan 11 modellen, denk dat we dan voor nu eventjes voldoende hebben om alles binnen de perken te houden. Zijn jullie het daar mee eens? Misschien zelfs al een beetje veel Mochten er nog mensen graag willen om als model te komen, dan kunnen we die wel reserve houden mochten Melanie en Nessie inderdaad niet kunnen.
2e groep -Stephanie (Hannibal) -Ginny (Toot) -Amber (Fjordy) -Nessah (Midnight Velvet) -Melanie (Bonny) (?)
Laatst bijgewerkt door Sukana op 06-01-11 00:25, in het totaal 1 keer bewerkt
GinnyBanshee
Geplaatst: 06-01-11 00:11
ziet er goed uit denk helaas dat nessie het niet gaat redden, is erg ver voor haar, maar ze ging nog even overleggen geloof ik . wordt echt gezellig zo @renee, is vast wat te regelen tegen die tijd ga langs een paar bushaltes zelf
Laatst bijgewerkt door GinnyBanshee op 06-01-11 00:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Liesje89
Geplaatst: 06-01-11 00:11
Hoeveel fotografen mogen er "meedoen" ? Anders wil ik namelijk ook heel erg graag naar wassenaar komen
Sukana
Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-11 00:14
lifaya schreef:
Oeeeh lijkt me erg leuk! alleen 1 nadeel, het is wassenaar is dat bereikbaar met het OV of kan ik meeliften met iemand vanaf een bepaald punt?
Wassenaar heeft volgens mij geen station, heb ik dat goed? Denk dat het handigste is als we er voor kunnen zorgen dat je ergens opgepikt kan worden
Heb Nessie eventjes uit het lijstje gehaald, kan me inderdaad goed voorstellen dat het een heel eind rijden voor haar is
Ik heb er al erge zin in!!! Er komen ontzettende leuke modellen zo te zien, èrg leuk
MelanieB
Geplaatst: 06-01-11 04:23
lifaya schreef:
Oeeeh lijkt me erg leuk! alleen 1 nadeel, het is wassenaar is dat bereikbaar met het OV of kan ik meeliften met iemand vanaf een bepaald punt?
Als ik ga kun je met mij meeliften
monique1983
Geplaatst: 06-01-11 05:12
en hopen op mooi weer ook die dag
heb overlegt hier vriend weet niet of ie die zaterdag de auto nodig heb dus zet me gewoon onder voorbehoud laat het optijd weten ik kom idd uit nieuwegein mischien rijd er iemand mee met mij maar dat is niet zeker nog of ze vrij is
maar zal het optijd laten weten is voor mij 45 a 50 min rijden
JAZZ4ff
Geplaatst: 06-01-11 05:26
Gaaf een dag voor de Loonse en Drunense Duinen Bokt meeting, met Toot en Billy (en de rest ook). Melt me hier ook maar als fotograaf. Frans.
Sukana
Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-11 10:29
@ Frans, ik heb je even een pb gestuurd
Verder wil ik iedereen die zich graag wil aanmelden er op attenderen dat het een besloten meeting is, de reden is boven in de openingspost te lezen. Mensen die al gevraagd zijn mogen zich uiteraard gewoon melden in het topic, daarvoor is het topic ook bedoeld!