aangezien er meerdere mensen van ons liemers topic naar equitana 2011 willen, leek het me leuk om te kijken wat we onderling kunnen regelen om daar gezamenlijk heen te gaan. Aangezien onze vorige meeting erg gezellig was, is dit misschien een leuke aangelegenheid voor nog een meeting
voor meer info http://www.equitana.com/ even een tip voor niet duitse lezers: klik boven aan op vertalen en alles springt over op nederlands
over welke dag het word, hoe we het doen met vervoer en alles, kunnen we hier bespreken!
Laatst bijgewerkt door MiniLoe op 04-01-11 15:26, in het totaal 3 keer bewerkt
Leuk leuk! Ik wil ook wel mee. Ik heb wel een rijbewijs maar geen eigen auto, maar misschien dat ik de auto van m'n moeder mee mag. Al acht ik die kans niet al te groot
Misschien puntje om rekening mee te houden: misschien dat er mensen zijn die een show willen bezoeken en mensen die alleen willen shoppen? (Je kan serieus een dag helemaal vullen met shoppen en langs kraampjes lopen, dus dat is het probleem niet)
MiniLoe
Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-11 15:07
voor mij ook het liefste het weekend, als we vroeg een datum weten kan ik de auto van mn pa wel lenen, met navigatie dus dan kunnen we ook achter elkaar aan rijden, er kunnen dan drie extra met mij mee rijden, aangezien het best een stukje rijden is en als je een beetje comfertabel wil zitten, liever geen drie op de achterbank
over dat shoppen, ook voor mensen mensen met shets en pownies of echt meer alleen maten in full
ponymeid1
Geplaatst: 04-01-11 15:09
Als we met z'n allen gaan wil ik wel mee Ik heb wel een auto, kan zeker 5 man in, alleen moeten de benzinekosten wel gedeeld worden. Ben een arme student
Kirstenn
Geplaatst: 04-01-11 15:09
Dag maakt mij niet zoveel uit, als het op zaterdag is moet ik dat wel op tijd weten ivm werk vrijvragen, maar dat is geen probleem
Er zijn ook speciale themadagen. De laatste zaterdag is er volgens mij Barokke paarden dag ( )
En benzine kosten delen voor de mensen die rijden lijkt me niet meer dan redelijk
Mensen die er al eens eerder geweest zijn: Is het net zo duur als in de normale ruitersportzaak? Duitsland is over het algemeen iets goedkoper namelijk, maar weet niet hoe het op Equitana is.
Ik zag daar toen wel vet goedkope leren laarzen, die waren echt om te kwijlen overigens. Wel nepmerk, maar boeiend
MiniLoe
Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-11 15:16
mijn voorkeur gaat uit naar 19 of 20 maart
Kirstenn
Geplaatst: 04-01-11 15:17
Het leek mij toen wel iets goedkoper, en ze hebben er vooral VEEL. Veel variatie.
Moet je voor zo'n show nog een extra kaartje kopen of kan je daar gewoon naar binnen lopen?
Dag maakt mij trouwens niks uit, kinderdag lijkt me ook minder praktisch Misschien idee om het lijstje met datums te quoten zodat iedereen z'n naam erin kan zetten wanneer die kan, en dan de dag te gaan met de meeste 'aanmeldingen'?
ik wil ook meee ! alleen zou ik misschien met michelle en der ouders meegaan, al weet die volgens mij niet eens zeker of zij wel gaan.. dus dat wacht ik even af (als dat geen probleem is ) dag is verder geen probleem voor mij !
marie: er hangen daar zeker heelveel kleine maten! heb daar toendertijd mijn mini shetlander hoofdstelletje gekocht. ga nu speuren naar een bitje.
en het is der aardig goedkoop hoor ! dat hoofdstelletje kocht ik voor 20,- incl teugels, en de kwaliteit was zeer redelijk !