Samen met mijn vriendin femke (ponyta) organiseren wij een meeting. In ons topic hebben we besloten om op 19-12-2010 een meeting te houden in winterswijk, maar omdat sommige toch niet meer konden verplatsen we het naar 21-12-2010.
Dit gaan we doen : We verzamelen ons op station in winterswijk (ergens in de middag) dan we gaan ergens wat drinken en daarna gaan we karten (vrije training) en daarna willen we mischien nog ergens wat eten.
de kosten de kosten zijn 14,- p.p voor het karten. voor en na het karten iets eten/drinken ieder zijn eigen kosten.
wie gaan er al mee : Laura, Susan, Judith, Femke, Denise
lijkt het je ook leuk om mee te gaan, zet dan je naam even hier boven er bij.
ik vond de gereserveerde tijd vamn half3? was het? wel een mooie tijd maar eerder vind ik ook prima. al ik dan de tapas reserveren bij revlotutie? en hoelaat zal ik dit dan reserveren?
susan? ga jij ook mee naar tapas? want hoorde dat jij miss niet mee gaat naar tapas?
uhm laura ja dat is goed. we zijn met z'n 6e maar ik meende dat susan iets zij van dat zij misschien niet mee ging naar de revolutie, ik zal haar even een mailtje stuurde of ze hier even wil reageren of ze wel of niet mee gaat.