Hoi hoi!! Nou ik zou hier wel graag bij willen aansluiten... Zijn er niet meerdere mensen in de omgeving Utrecht die willen meeten? Ik woon namelijk zelf nog niet zo heel lang hier en vind het altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen! Wie doet er nog meer mee???
mij lijkt het me hartstikke leuk!! we kunnen ook gewoon de stad ingaan en dan gewoon kijken wat we gaan doen?? maar gezellig eten is ook een leuk idee!
Oke zal ik dan maar beginnen? Ik heet Lianne en ik ben 14 jaar, ik heb 1 paard en 1 pony. Ik rij nu zo'n 6 jaar, mijn doel is vooral verder in de springsport te komen. Ik heb wel eens een L parcour gesprongen maar begin de lente 2011. Ga ik weer fanatiek verder. Ik zit op 3 VMBO op het wellant college. En later wil ik bij de bereden politie. Ik heb thuis 1 zusje van 12 en een broertje van 8. En we hebben 1 hond en vissen, hamster, ratten, konijnen. Dat was het denk ik zo'n beetje?
Ik ben Chantal ik ben 15 jaar en heb binnenkort een verzorg paard Ik woon in Amsterdam en zit in me 3e jaar vmbo ben dit jaar jammer genoeg blijven zitten, ik zit op het Clusius College. Later wil ik iets met paarden doen ik weet nog niet precies wat Thuis heb ik 2 parkieten en 2 vissen.. dat wat het denk ik wel ?
Ik ben Christa, 19 jaar. Woon in Ingen en volg de opleiding Paraveterinair DA-assistent. Hierna wil ik Fysiotherapie gaan studeren Ben momenteel in bezit van een KWPN-ruin die tevens te koop staat