Van mij mag iedereen mee hoor. Het is wel n.a.v een topic.
abeltje_xx
Geplaatst: 09-08-10 13:07
ik ben voor! maakt mij niet zo heel veel uit waar ( al zou in de buurt van utrecht mijn voorkeur hebben, ik zit namelijk nog steeds zonder rijbewijs dus ik moet het met OV doen) lijkt mij ook gezellig om daarna te gaan eten. datum wordt wat lastiger, ik werk in de weekenden. en de enige zaterdag die ik vrij heb is de zaterdag van de eerste zondag van de maand.
Mag ook ergens anders maar wel een beetje centraal. Ik ga bijvoorbeeld niet naar Groningen. (iets met weinig geld enzo) No offense voor mensen die daar wonen.
en ik kan bijna altijd, alleen in weekenden zal vriendlief meegaan (die is in de weekenden bij mij) en die zal dan waarschijnlijk in een lachstuip eindigen omdat hij het allemaal wel grappig vind
(eerste keer was geweldig ik wou niet alleen dus hij ging mee, we hebben de grootste lol daar gehad met de verkopers )
als ik maar van een station opgehaald kan worden wil ik best een uur, anderhalf in de trein zitten. tijdschrift mee, hoppeta. groningen is mij ook iets te ver. eerst volgende keer dat ik kan is trouwens zaterdag 4 sept.
Konstantine
Geplaatst: 09-08-10 18:37
Ik wil op zich wel mee, als ik het haal... Het is allemaal niet heel dichtbij, maar als de datum uitkomt, kom ik zeker!