Komende tijd een beetje druk dus voor mij het liefst na 19 september. En maakt mij niet zoveel uit wat we gaan doen, als het maar gezellig is (maar dat is het altijd wel hahaha)
kaatje77
Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-10 11:26
Het is altijd gezellig Clau
claud01
Geplaatst: 09-08-10 11:27
Ja dat zeg ik!!
amy_leftover
Geplaatst: 09-08-10 11:30
van mij mag het idd ook nog wel even duren moet nu nog 2 weken aardig wat uurtjes werken en dan ga ik op vakantie
hoe en wat precies... euhh ik ga er over nadenken
Ratjetoe
Geplaatst: 09-08-10 11:30
Dag in het weekend lijkt mij het meest makkelijke en dan een activiteit? Tja mij lijkt een strandrit wel heel erg gaaf!
Datum na 19 september dan aanhouden?
kaatje77
Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-10 11:32
Er wat geopperd om te rijden met shires als ik mij niet vergis?
Ik vind eten bij iemand altijd wel geweldis, maar het kan ook in de zin van een american party, dan neemt iedereen iets anders mee. hadden we bij Marieke in Dld ook.
claud01
Geplaatst: 09-08-10 11:35
Shires?? Volgens mij hadden we het over strandritten. Maar Shires zijn ook leuk
Mag ik mij hier ook aanmelden? (of is het helemaal besloten?) Een meeting lijkt me ontzettend tof!
Heb er jaren terug eerder één meeting meegemaakt, toen gingen we eten bij Ribhouse Texas. O.a. Oudehinken was daar ook bij (dat was ook een meeting van bokkers uit Twente ). En jullie vorige meeting ziet er erg gezellig uit!
Ik was niet zo actief meer in HK topics de laatste tijd, omdat ik het allemaal niet kon bijbenen vanwege m'n studie e.d. Maar jullie HK topic lijkt me erg leuk om te joinen! *Gaat zich voorstellen daar*
Ik meld mij ook! Ben van de partij! Wanneer maakt niet uit als ik t maar op tijd weet!
Karin, met die Shires was toen een idee maar is niet door gegaan was erg duur geloof ik en veel mensen konden niet!
Strandrit lijkt me leuk en eten is natuurlijk ook nooit verkeerd!! Ook bij iemand in huis iets leuks doen ben ik wel een voorstander van *heb alleen geen eigen huis hahahah* Ooit komt er wel een intrekkersmoal bij mij!
Weet je wat ook lachen is: http://www.ladiesnight.nl Klinkt misschien maf maar ik heb t een keer met vriendinnen gedaan en dat was echt super leuk!! En met die vriendinnen heb ik t nooit en te nimmer over fietsen ofzo hoor. Tis eigenlijk een soort van Tupperware party er wordt heel normaal over gepraat echt grappig. En ik heb de scheergel op dus moet nieuwe hebben
zo'n party heb ik laatst een keer gehad, maar ik vond het persoonlijk erg tegenvallen en shires hebben we het inderdaad wel eens over gehad, maar geen idee waarom dat niet door is gegaan uiteindelijk nou ja, we hebben in elk geval nog even de tijd om met allerlei goede ideeën te komen!