Ik Open maar een topic om afspraken te kunnen maken over de meeting op de nationale in Den Bosch van 20 en 21 augustus.
Hier even wat informatie: Op 20 en 21 augustus 2010 vindt wederom het twee-jaarlijks evenement De Nationale Trekpaardententoonstelling plaats bij Brabanthallen 's-Hertogenbosch.
Dit grootse evenement zal als vanouds wederom diverse interessante onderdelen bevatten. Zo zult u op de vrijdag kunnen genieten van de aangespannen en onder het zadel verreden rubrieken; een spannende strijd tussen de paarden o.b.v. het exterieur. Op de zaterdag staan de Nationale Kampioenen weer volop in het teken, de beste van de vrijdag mogen op de zaterdag gaan strijden om het Nederlands Kampioenschap. Zowel aangespannen, onder het zadel als exterieur lossen elkaar af om een schittered dagprogramma tot geheel te krijgen.
Nu is mijn vraag natuurlijk wie willen er komen en welke dagen en hoe zullen we de meeting verder inkleden, vandaar dit topic
Groetjes Marloes
Mirannda
Geplaatst: 04-08-10 12:12
hoi,
ik meld me het lijkt me super om bokt mensen te meeten
ik ben er de vrijdag om - enkelspan bestagaand met otto te rijden - kies uw punten enkelspan met otto en kies uw punten dubbelspan met otto en fleur- zaterdag ben ik zowiezo voor bestgaan dubbelspan met otto en fleur en hopelijk dan ook de finales van de rubrieken van vrijdag.
Asjemenauw
Geplaatst: 04-08-10 14:02
Hoi Hoi
Ik meld mij ook ben zo nieuwsgierig geworden naar de dikbil eigenaren
Voor mij liever een meeting op zaterdag (ivm minder druk verkeer). Blijkt echter dat het merendeel voorkeur heeft voor de vrijdag dan zal ik mijn uiterste best doen om dan toch ook te komen.
Voor mij maakt het ook niet zo veel uit welke dag het wordt. Ik weet dat Jaan (janneke) ook gaat als ze vervoer heeft voor Tycho. Dus weet niet wanneer zij moet rijden, lijkt me wel zo leuk om de meeste bij elkaar te krijgen.
HI ladies! Ik ben niet meer zo vaak in het TPT, maar ik wil erg graag naar Janneke en Tycho gaan kijken. Als ik ga, ga ik op zaterdag! Tien, als je met de trein naar A'doorn komt, kan je de rest met me meerijden
Volgens mij wil janneke in auto blijven slapen ofzo. Maar ik ga ook de zaterdag. Dus denk dat we voor die dag wat moeten organiseren. Misschien dat ik vrijdags ook ga maar dat ligt aan me lichamelijke gesteldheid. Enne hoe zien jullie het voor je gezellig ergens samen komen. Misschien wat lekkers mee.
ik ben niet meer vaak in TPT maar ik ga wrs vrijdagss...
Schimpje
Geplaatst: 10-08-10 22:34
Ben dan wel geen poster in TPT, maar wel rijder van een knappe trekpaardmerrie! Dus meld zich ook! Zijn er vrijdag en zaterdag, of de voorrondes nou goed gaan of niet. Doen dressuur en bestgaand o.h.z.
Merrie; Lisa van de Polshoeve tijdens voorselecties in Beilen:
Wij (eigenaar van het paard en ik) slapen gewoon in de Brabanthallen. Matrasje voor de box en pitten maar!
@lollypony, als je nit op vakantie was had je nog bij mij mee kunnen rijden..
Grobegni
Geplaatst: 13-08-10 19:31
knolliegirl schreef:
loesjevosje schreef:
Weet iemand wanneer Janneke moet met Tycho?
vrijdag de voorrondes die moet ze eerst rijden
We gaan er natuurlijk wel vanuit dat ze dan op zaterdag finale kan rijden Ik ken Janneke, Christa, Miranda, Annemarie (hoe zag je er ook alweer uit ) en Marloes al en Ankie herken ik denk ik wel, want die heb ik vanuit de verte zien rijden op P&K. Wat wordt ons meetingpoint? Ik ben totaal niet bekend in de Brabanthallen
Bleeeeeeeeeeh ik kan niet.... het is dan ook mosseldag en we krijgen visite uit Engeland! Heel misschien ga ik tussendoor maar kan het eigenlijk niet maken.... BLeeeeeeeeeeeeeeeeeeh speciaal vrij gehouden...