nieuwe en laatste poging; een meeting met zijn allen; een gezellige bos/strandwandeling waar we elkaar kunnen leren kennen en onze honden elkaar kunnen bewonderen op een zaterdag in september of oktober
wat vinden jullie van een boswandeling in het gezellige brabant? of iemand anders een leuk idee wat een beetje centraal ligt? geef je idee aan en welke datums je kunt;
ik kan alle zaterdagen in september en oktober
josewoos
Geplaatst: 30-07-10 19:32
Ik kijk even wie er gaan komen, aangezien mijn hond niet met andere dominante honden (reuen) kan
en als je je hond dan gewoon aangelijnd houd? mijne zijn harstikke lief altijd maar misschien dat ik ze ook wel aan de riem moet houden als we met veel honden en mensen zijn. drukte kan dan teveel worden misschien. zou wel leuk zijn als we een grote opkomst hebben
We zijn een keer bij Soest wezen lopen, dat is redelijk centraal? Ik ben ook voorstander van Scheveningen, maar dat zal ook niet voor iedereen handig zijn denk ik?
Mocht ik mee gaan, dan ligt mijn voorkeur ook bij Soest. Dat is niet omda het voor mij dichtbij is, maar het is daar zo groot dat we niet tussen andere honden door hoeven lopen, ze zin daar makkelijk te ontwijken.