Dus bij deze een peiling. Wie willen er mee als ruiters of als 'grooms'?
Wat is de Lunterenrit?
Een buitenrit voor mensen met eigen paarden, er kunnen geen paarden worden gehuurd. Afstand ervan is in overleg. We kunnen een lange rit maken of een korte, als er mensen een halve rit mee willen rijden zou dat in principe ook te regelen moeten zijn, maar dat is niet zo makkelijk. We kunnen in groepjes rijden of in een grote groep. Net wat voor paarden er meegaan.
Mensen zonder paard kunnen ook mee, er is elk jaar nog een grote groep niet-ruiters geweest, die zich absoluut niet verveeld hebben.
Na de rit gaan we met zijn allen ergens wat eten (tot nu toe twee keer pannenkoekenhuis). Dit is natuurlijk niet verplicht, maar ik zoek altijd iets met een grote parkeerplaats voor de paardentrailers.
Het eerste jaar waren er acht ruiters, afgelopen jaar waren dat er al veel meer. Ik wilde pics uploaden, maar de upload ligt er even uit, dus misschien later.
De rit wordt dus gehouden in Lunteren/Ede. Verzamelplek is bij mij thuis. We hebben hier veel bos en ook kunnen we de heide op.
In mijn agenda heb ik de volgende data staan: zaterdag 27 september!
Wie o wie zijn geinteresseerd? Roept u maar! Later komt er nog wel een topic over het hoe en wat. En vragen stellen mag natuurlijk in dit topic.