Na al weken lang overleggen, vergeten, weer aanhalen en toch de wel erg enthousiaste reacties, hier dan het topic.
Zoals het er nu naar uitziet zullen we proberen de clinic 19 september te organiseren. Esther(volgens mij?), wil jij de Dalhoeve hierover nogmaals contacten?
Nu was het plan om zowel Lotje als Diederik te benaderen, als er namelijk geen zekerheid gegeven kan worden, moeten we opzoek naar een andere. Wie had Diederik de laatste keer gecontact?
ik heb contact gehad met Diederik. Zal ik weer mailen? Ik vind alleen wel dat we van te voren even moeten kijken wie we liever hebben, dan kunnen we die als eerste benaderen.
Dat is ook goed, ik dacht eigenlijk als Diederik weer aangeeft pas een week van te voren het te kunnen melden, dat we dan contact met Lotje op zouden nemen. Maar mij maakt het niet uit
Zitah neemt nogmaals contact op met Diederik. Ik kan eventueel contact opnemen met Lotje, mocht Diederik het niet in kunnen plannen nu al. Esther? neemt nogmaals contact op met de Dalhoeve over de accomodatie en Rhodium zelf
Willen we nog fotograven erbij? dan moeten we ook met 1 of 2 fotograven contact opnemen.
Fotografen erbij altijd leuk. Mocht ik niet met paard kunnen komen, dan kom ik met de camera. Want ik ben niet zeker van het vervoer; aangezien moedertjelief dan mee moet en ik weet niet of ze daar zin in heeft. Dus de kans is wel vrij groot dat ik met camera kom.
Esmee ik weet niet of jij op mijn route zou liggen? als wij bv. tzt een auto hebben die 2 paarden kan vervoeren kan ik aspen en jou net zo goed ophalen als je dat leuk vind? ik heb nl. dan mijn trailer rijbewijs
Maar wat voor clinic moet Diederik geven dan? Want Lotje heeft Wonja toch? En verder heeft Diederik weinig meer met Rhodium te maken.
En heel eerlijk gezegd wil ik deze meeting vooral graag houden om Rhodium in het echt te zien en de nakomelingen bij elkaar. En evt bijvoorbeeld een Wonja een rondje te zien rijden.
MyWishMax
Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-10 13:19
Maar de dalhoeve heeft toch niks met diederik te maken?
EDIT: Dus waarom zou lotje daar niet kunnen komen?
*Zaragoza (v. Rhodium), José van Haaren *Zijn zoon TC Zidane werd in 2008 reservekampioen in de VSN/FSP Cup finale en hij won de Pavo Cup selectie in Middembeemster. weet niet wie hem nu rijdt.. *Washington hengst v rhodium (kan er nu niets meer over vinden)
mocht t niet lukken qua clinic, kunnen we altijd uitzoeken of ruiters/eigenaren van een van deze paarden een leuke clinic kan geven ofzo..?