Is wel leuk om er een hele dag van te maken, zeker omdat de meesten waarschijnlijk nog wel een eindje moeten reizen... Misschien ergens crashen?
Ik weet niet of het een goed idee is om het zo snel dan al te doen, aangezien Chan het waarschijnlijk wel leuk vind om mee te gaan en als we het zo kort na haar terugkomst plannen en ze dan niet kan moeten we het weer verzetten (en komt er waarschijnlijk niets meer van ). Of we moeten nog wat extra dagen als reserve vrijhouden?
Ik heb 3 t/m 9 maart vakantie, en de zomervakantie begint voor mij vanaf 10 juli (t/m 16 juli is de OV dan geldig )
Rosie
Geplaatst: 28-02-10 16:52
Ik doe ook meeee idd wel doordeweeks want ik ben heel arm en ik moet ook nog naar amerika in de zomer dus geen geld voor de trein e.d. Weet iemand wanneer de meivakantie begint?
Charles
Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-10 17:08
En de meivakantie Mloes?
Jaaa mennie Ik zou niet weten wanneer het mei vakantie is Ik kan t ff opzoeken! Edit: 30 apr 2010 t/m 9 mei 2010 is meivakantie! Is er niet tussendoor nog een dag dat iedereen vrij is en OV wel geldig is?
He zeg, stelletje dooierds, we moeten nog wel meeten als ik terugkom hoor! 21 april kom ik terug, begin mei klinkt als een strak plan! Bowlen/uit eten is wel leuk, en dan ergens bij iemand blijven slapen?
Oke mensen, wat gaan we nou doen? ergens in de eerste twee weken van maart? Door de weeks een keer? Scheelt weer reiskosten ivm OV 10 mei moet ik alleen wel naar school
Nou, maart, ik vind 't wel een beetje te veel van 't goede om nog een jaar te wachten, wil jullie voor die tijd wel zien hoor! Mei is een strakker plan.