IsabelvS schreef:Of in de wc met een bordje defect .Of op het bagage rek]NEE IN MIJN KOFFER!ooh dat lijkt me leuk.. ik wou altijd al eens met jou de koffer in
_danieke_ schreef:IsabelvS schreef:Of in de wc met een bordje defect .Of op het bagage rek]NEE IN MIJN KOFFER!ooh dat lijkt me leuk.. ik wou altijd al eens met jou de koffer in .
jori_X schreef:Whaha dan wil ik jou die koffer wel eens zien slepen Okee.Ik voel me beledigd.IK HEB SPIEREN JA. .
mies niet zeuren, als je een uur opgepropt in een koffer moet zitten. en dan vooral met mijn hotness is dat veel erger
langer dan 5kwartier, valt wel mee maar ik heb geen korting en ook geen studentenpas .Oh maar 16,30, volgens mij klopt daar echt geen zak van?
_Micha_ schreef:Ja maar joh hee ik ben het niet gewend om zo heet te zijn als jou he nee dat bedoel ik, je mag wel wat mee.. maar zelfs 0,0001% van mn hotness is al gloedheet
nee joh we nodigen jori dan niet uit. dat brekkedear als die redbull heeft is het net een stuiterbal.. die laten we wel buiten