beetje kortdag, maar er was vraag naar en dacht maak een toopje.Wie wilt, welke vertreklocatie?, duimen voor mooi weer
Met Atlas kan ik zoizo niet mee want heeft nog geen ijzers.Heeft iemand niet een paard over..? En waar gaan jullie eigenlijk heen dan?
bicci schreef:*stipt hier even*ik weet komende week ergens of ik werkelijk kan.**weet inmiddels dat ik zondag niet kan**ga puzzeltocht voor benefiet uitzetten
bicci schreef:bicci schreef:*stipt hier even*ik weet komende week ergens of ik werkelijk kan.**weet inmiddels dat ik zondag niet kan**ga puzzeltocht voor benefiet uitzetten Dan al? Ga je te krentenbol?
Ik ben uiteraard van de partij Gezellig.Mits het wel een beetje vroeg op de dag is...Ennuh wat word het.. pannehoef ? Vloeiweide? Mastbos?
hi hi hi ik sta al op tijd naast mijn bedje hoor. (lees 7 uur meestal)dus ik vind 11 uur al laat. weet niet hoe brigitte hierover denkt. ik vind de pannenhoef best. ben er alleen niet zo bekend.....
Roepen jullie maar een tijd. Ik zal er zijn Ben ook altijd op tijd uit de veren, in verband met de beestjes. Half 10? Of is dat te vroeg?Pannehoef is een goed idee Genoeg mooie rondjes daar.Maar beslissen jullie maar, ik sluit me wel aan.
Ik wil raag me iemand een paard voor mij of een pony waar ik mee kan lopen ofzo????anders hoef ik nie mee ffnnog vragen of ik mag.
Ik heb gerust een shet voor je,maar vrees dat dat niet gaat werken.Want als wij gaan draven kun jij ons nooit bij houden...Want het word toch niet alleen een staprondje zeker???