Op Ermelo 2009 wam het al ter sprake, en nu gaan we ook proberen het uit te voeren.
Ons eerste eigen ponykamp!!
We zijn er al achter dat er veel trauma's zijn van bepaalde HSV'ers die van de ouders nooit op dat o zo gezellige ponykamp mochten vroeger, dus nu gaan we eens de schade inhalen.

Dus, let op!
Het idee
Een gezellig weekend (Vrij/Za/Zo) of lang weekend (Vrij/Za/Zo/Ma) kamperen bij ons op de boerderij.
Tent mee en in de wei kamperen, bij slecht weer kan er binnen geslapen worden.
Het weekend zal in teken staan van gezelligheid, spelletjes, ponygames, kampvuur, misschien wat leuks gaan doen zoals bios/bowlen en natuurlijk mag de BBQ niet ontbreken!
Eigen paard mag mee, onder bepaalde voorwaarden, maar het is niet verplicht.
De paarden kunnen gedeeld worden en het weekend zal toch niet in het teken staan van een grote buitenrit oid. We houden alles lekker op het erf/wei en desnoods in de bak bij de buren.

Eigen paard mee
Wanneer je besluit je eigen paard mee te nemen moet deze aan een aantal dingen voldoen.
Hij moet zeer sociaal zijn, de paarden komen in een groep op een ruime weide te staan en het is dus niet de bedoeling dat we heftige knokpartijen gaan krijgen. Paarden dienen netjes ingeënt en ontwormt te zijn.
Paard meenemen is op eigen risico, ik draai niet op voor kosten als er wat gebeurd.
Klinkt allemaal streng, maar we kunnen het maar beter even gelijk duidelijk op papier hebben!

Paarden mogen gratis hier op de weide en van het water drinken, ze blijven echter wel dag en nacht buiten.
Je moet wel eigen krachtvoer meenemen.
Kosten
Het word een low budget weekend, misschien is het niet voor iedereen in de buurt.
Maar een optie om ergens wat van een huisje te huren is er misschien niet, omdat je dan al gauw tegen de 100 euro pp aan loopt..
Ik vraag dus geen kosten voor het kamperen en voor de paarden.
Dat wil zeggen dat we alleen met zijn allen pot in moeten leggen voor de boodschappen en om eventueel eens wat leuks te doen.
Wanneer
Zomervakantie?
Ik heb geen idee wanneer het iedereen makkelijk uit komt dus daar moeten we nog even over discussieren..

Wanneer je mee wilt, kopieer even dit lijstje om het overzichtelijk te houden..
Citaat:Wie
1. Conchita
Paarden mee
1. Conchita - 3x - Amy, Willy & Shania
Nou, dat was het wel zo'n beetje..
Brand maar los met al die tips en ideeen..