Mij maakt het niet zoveel uit! Heb alleen een huurpony die in mei/juni is uitgerekend + geen vervoer van de pony. Naar Utrecht lijkt me trouwens ook leuk
ik ben nu ook niet meer in het topic, maar lijkt me zeker leuk! ik ga alleen, als het zonder paarden is, ivb al mijn paarden weg zijn & als bekenden mee gaan , zoals amber & leanne!
ik hoor het nog wel
Marleeen
Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-10 08:22
intral schreef:
gezien het oud-leden, mag ik ook mee?
als jullie me nog ( mee ) willen hebben iig
xxx
Van mij mag je, maar weet niet of de andere 't ook goed vinden?
Sky
Geplaatst: 08-01-10 09:22
Van mij mag iedereen mee hoor !
MonicaG schreef:
Citaat:
Iets met; Paarden: - Jetske - Britt - Monica (als we ergens paarden gaan huren, of iig als ik niet zelf voor pony hoef te zorgen)
Mijn voorkeur gaat uit naar iets zonder paarden, of in ieder geval anders iets huren of als ik zelf niet voor een pony hoef te zorgen.. Dan maakt het me verder niet zoveel uit, zolang het maar niet aan de andere kant van nederland is
ik denk dat er wel iets te regelen valt met paarden.. lijkt me wel leuk !
intral
Geplaatst: 08-01-10 15:36
Citaat:
Iets met; Paarden: - Jetske - Britt - Monica (als we ergens paarden gaan huren, of iig als ik niet zelf voor pony hoef te zorgen) -Michelle ( als we ergens paarden gaan huren iig, want ik neem Indi niet mee naar verweggistand ]
Veluwe is heeel mooi volgens iedereen, maar daar moet je ruiterbewijs hebben, ofja ze kunnen je daarop controleren, en ik weet niet of ze daar paarden verhuren .
tja, zeeland is in de zomer heeel leuk, maar in de winter niet zo, en voor jullie is dat ook heel ver, dus dat valt ook af!
'T maakt mij niet uit wie er precies meegaan, t lijkt me leuk als er iig heel veel meegaan !
Paardrijden is denk ik met eigen paarden zoiezo wat bewerkelijk, je weet niet hoe de paarden met elkaar omgaan enzo. En als je paarden huurt, zit je ook met de huur, ik weet niet hoe breed iedereen zit? Mijn ouders brengen mij iig niet, dus moet ookal met het OV.
Marleeen
Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-10 21:59
Mij lijkt 't ook 't leukst als d'r veel mee gaan. Ik moet wss ook met OV, dat is ook niet heel goedkoop ofzo
Marleeen
Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-10 10:30
Citaat:
Iets met; Paarden: - Jetske - Britt - Monica (als we ergens paarden gaan huren, of iig als ik niet zelf voor pony hoef te zorgen) - Amber (zelfde als Monica) - Michelle (zelfde als Monica)
Stad: - Simone - Marleen - Monica - Camee - Lotte (als Leanne en Amber mee gaan) - Amber
Britt_Sisi
Geplaatst: 09-01-10 14:07
Iets met; Paarden: - Jetske - Britt - Monica (als we ergens paarden gaan huren, of iig als ik niet zelf voor pony hoef te zorgen) - Amber (zelfde als Monica) - Michelle (zelfde als Monica) - Britt2 (als we gaan huren)