Hallo dames het wordt eens tijd om een afspraak te maken met de fossielen (ook niet-fossielen zijn natuurlijk welkom!) uit het peeskneuzentopic: [HK] peesblessures 6: wij geven staples om in Delft te komen kijken bij mijn lanceerinrichting, hier lekker te lunchen en de Delftse binnenstad onveilig te maken!
Voorstel was op een dinsdag, maar ik heb ook van 18 tm 24 januari vakantie, dus mag het natuurlijk ook op een dag in die week! Geef zelf even aan welke data je kan!
Hubbie is dan weer aan het werk, dus wordt het moeilijk om met de auto te komen. Ik kijk wel wanneer de rest van de fossielen gaat, wie weet kan ik iets regelen met blaag en hubs, heb zo onderhand wel eens zin om nou jou mrs. te zien Fieke!
moet even met hubbie overleggen, en die gaat volgende week even in zijn agenda kijken in den haag, want ik wil eigenlijk graag mijn originele plan behouden en mee liften met hubsel!
Nee, hebben nog maar heel weinig mensen een datum aangegeven.....zo is het moeilijk plannen. AM, heeft hubbie al gekeken? En het weer moet ook wel wat beter worden, als mensen van ver moeten komen en er zit sneeuw in de lucht wordt het niks....
helaas gaat het deze keer voor mij over denk ik.... Alle opties zijn net op dagen dat ik colleges of practica heb
Breghje
Geplaatst: 06-01-10 16:38
Als we voor een zondag kiezen.... hinterdehintst, dan kan ik eventueel wel...
Doordeweek gaat het voor mij echt niet, hubsel weigert met Zoef naar zijn werk te gaan . Zowel collega als bouwwerkspullen erin, komt Zoef volgens hem niet eens meer van haar plekkie af....
ja precies, dinsdag kunnen toch veel mensen niet Dus mss wel een ideetje om iig gewoon daarnaast dan nog gewoon een andere datum (in t weekend ofzo) af te stemmen..
Ik heb wel zin in een meeting iig Ik heb de vorige ook al moeten missen!