Ik ben erbij! Datum moet ik even kijken! Amsterdam vind ik wel leuk.
fienaaa
Geplaatst: 29-11-09 00:17
Klinkt erg leuk... Zit er ook een leeftijd aan verbonden? Aangezien ik nog geen 18 ben
LizMD
Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-09 00:20
Zoals je in de titel kan zien is de meeting besloten, van mij mag je best mee, maar zie het niet zo zitten om complete vreemden in m'n huis te halen...
En de kwestie dat je nog geen 18 bent maakt het wat ingewikkeld, over het algemeen is het geen probleem, maar ik heb geen zin om er rekening mee te houden dat er iemand nog geen 18 is en ergens niet binnenkomen ofzo.
Hmmm ik weet niet of ik mee ga/kan/wil. Ik laat de datum eerst vaststellen hier en de locatie en dan kijk ik of ik mee ga/kan/wil. Ik weet het nu nog niet.
hee meiden. ik ben zowieso Zaterdag avond op jumping. dus mischien zie ik jullie dan daar wel! Wij gaan al met een hele club dus ga niet met jullie mee . Maar vind het wel leuk om jullie ff te zien ofzo?!?
Uuhhh die zaterdag van jumping amsterdam ben ik er ook. Manon is er dan ook! Ik moet alleen dan wel de volgende dag weer werken daar! En ik moet nog een slaapplek regelen.
6 feb heb ik tot nu toe niets. Hou ik die vrij met roosteren!
FEEST VAN JOOOOOP! Lekkah bij Paultje! En de gezelligheid . 6 Februari weet ik niet uit mn hoofd of ik kan . Zal morgen even checken met mn agenda's erbij.