Het rijden per groep is ongeveer 3 kwartier ipv een half uur. En het maximaal gewicht van de ruiter is rond de 90/100 kg.
Ok, ik zat te denken om een boktmeeting te organiseren en het leek mij leuk om wat met westernrijden te doen. Zelf ben ik net weer begonnen en ik vind het weer helemaal leuk. Daar komt bij dat niet iedereen bekend is met deze manier van rijden en zo kan je op een leuke gezellige doch leerzame manier er kennis mee maken.

Zijn website: http://www.edgosen.com
Er moeten minimaal 8 deelnemers zijn en maximaal 14! (er zijn namelijk 7 lespaarden ter beschikking)
Datum staat vast op zondag 21 februari. 10.00 - 14.00.
Prijs staat vast op €35 p.p. Dus dat is incl. alles. (behalve de reiskosten natuurlijk.)
Het programm is als volgt:
10.00 Verzamenlen in de kantine met koffie/thee.
10.30 Rondleiding over het terrein
10.45 paarden poetsen/zadelen
11.15 eerste groep half uur les (van Ed dacht ik en gewoon pleasure en misschien een stukje Trail)
11.45 tweede groep les
12.15 afzadelen en nazorg paarden
12.45 lunch (frietje met snack) en drinken.
13.30 Reining demo van Ed.
14.00 nakletsen onder het genot van nog een drankje. Mogelijkheid tot vragen stallen en folder meenemen.
Opgeven kan door middel van mij een PB te sturen en uiterlijk 3 weken van te voren het geld te storten op mijn rekening zodat ik in één keer alles kan overmaken. Tevens zie ik je betaling als bevestiging en ga er dan vanuit dat je meegaat.
Tuurlijk doe ik zelf ook mee.

1. Bellatrix - Marlies