Bij mij hangt het helemaal af wanneer, waar en wat we gaan doen. De zaterdag is bij mij om en om omdat ik moet werken, waar hangt ook van de activiteit af. Zoals bowlen dan haak ik af, ik kan dat niet met mijn rug. Oh en ik heb ook geen zin om er een vermogen aan uit te geven
Jammer dat het kouder word, anders leek Roos d'r idee mij ook leuk in combinatie met een picknick of zo
Dominiqueee
Geplaatst: 19-10-09 19:40
Ah, honden kan wel. Wij hebben een logeerhond momenteel. Alleen hij is lelijk tegen andere honden.
Weet je nog dat we 2 jaar terug ofzo wilde gaan schaatsen? Hebben we ook nooit meer gedaan.
Ik denk dat het 't handigst is als we gewoon wat in Leusden doen. En een max. bedrag van 15,00? Misschien kunnen we een clinic o.i.d. regelen? Of is dat teveel gedoe?
_Roosmarijn_
Geplaatst: 19-10-09 19:41
Ja een picknick is helemaal leuk! I.v.m. het vervoer is in Leusden idd misschien ook wel handig ja..
OK. Dat is waar. Niet iedereen heeft een trailer tot zijn beschikking.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 19-10-09 19:47
Het maakt mij niet uit, vind veel wel leuk. Kunnen ook gewoon bij iemand een film kijken en dan pizza laten bezorgen ofzo. Is erg low budget. Maar dan moet je wel de ruimte ervoor hebben...
Ik ben de komende weken wel druk in het weekend.
Ik kan zaterdag 28 november pas voor het eerst.
Daarna zit je met Sinterklaas en Kerst...
Dominiqueee
Geplaatst: 19-10-09 20:00
Ja idd, bij iemand thuis is ook een optie. Filmpje kijken met idd een pizza'tje/wijntje?
Indien mijn ouders het goed vinden bied ik mijn huis aan. Mijn ouders zijn daar niet zo moeilijk mee. Heel groot is het niet, maar een stuk of 15 man moet zeker lukken.
lekkere warme chocomelk met heul veel slagroom kun je ook in een kroeg halen! zeker als je niet al te lat gaat, rond een uurtje of 9.. en dan verandert het vanzelf in wijn