Vandaag hebben we het in het koffie hok gehad over het feit dat de paarden sport in Nederland leeg loopt, het is niet meer druk bezocht, en dat komt puur door het feit dat mensen geen zin hebben, omdat het telkens hetzelfde is.
Ons grootste concern is toch echt de draf en renbaan duindigt, die ligt op z'n dikke gat en ligt op het punt om gesloten te worden, ze weten waardoor het komt, er zijn niet genoeg mensen die langs willen komen en het prijzen geld ligt te laag.
de vizuele cirkel is zo vreselijk aanwezig -->er komen weinig mensen omdat het saai is-->het prijzen geld daalt-->er zijn minder inschrijvingen--> het wordt nog saaier--> er komen steeds minder mensen
het probleem ligt dus niet bij de mensen die niet meer willen komen, geef ze groot gelijk aangezien er voor kinderen weinig tot helemala niks te doen is, het is meer ingesteld op de eigenaren die allemaal ene jaar of 40 tot 60 zijn.
bij deze roep ik iedereen op om zondag eens langs te komen, het is dus eigenlijk niet echt een meeting, maar meer ene sponsering, 5 euro entree en parkeergeld kan iedereen wel missen toch?, beetje carpoolen en je benzine kosten zijn ook nog goed gemaakt.
al is het maar 1 dag extra in het jaar(niet alleen op derby day, en dag van het paard) druk, dat helpt het budget al ietsje omhoog.
Heb je zin om langs te komen ik zou zeggen pb mij of zet het hieronder oid.
op www.renbaanduindigt.nl staan kaartjes hoe je er moet komen en aanvang tijd etc.
Ik hoop op een erg druk bezochtte dag