Misschien is een keertje gezellig iets organiseren bijvoorbeeld ergens picknicken en gezellig ontmoeten kennis maken enz?? Reacties zijn leuk omg. huissen elst is ook welkom!
ik kom zelf uit didam maar ben 18 + ook heb ik zelf geen paard maar interseer me er wel voor omdat ik van alles op bling met strass wat maar met paarden te maken heeft
Misschien kunnen jullie een beetje discuseren of weet ik veel hoe je het ook moet schrijven waar het word gehouden wanneer en nodig vooral veel mensen uit!
Als we nou mensen uitnodigen die in Gelderland wonen kunnen wel wel ergens gaan shoppen of iets anders leuks doen in gelderland? Arnhem bijvoorbeeld is wel leuk, of Apeldoorn.
i don't know;) Ik ken verder geen manege in de buurt van bijvoorbeeld de bossen ofzo zouden we is wat leuks moeten zoeken voor paardje huren zonder begeleiding in de bossen voor ong. 2 uurtjes??
kennen jullie manege de Waterberg? of mansour? misschien is het daar mogelijk om paarden zonder begeleiding te huren.. ik denk dat als je gewoon even mailt er altijd wel iets te regelen is! lijkt me echt super leuk!
xKatjj
Geplaatst: 30-09-09 21:03
Mansour is leuk! Weet alleen niet of je er paarden kunt huren, en denk dat het best duur zal zijn. Zijn er meer mensen met eigen paarden? Mag je je eigen paard dan ook meenemen?
Sorry ik heb geen eigen paard & ook geen verzorgpaarden meer.. maar je kunt natuurlijk je eigen paard meenemen toch? ik denk alleen niet dat mansour makkelijk paarden verhuurt.. maar we kunnen het proberen ?
xKatjj
Geplaatst: 30-09-09 21:23
Ja alleen dan moet mijn zusje ook mee, want onze paarden zijn nogal onafscheidelijk haha En dan moeten we met de trailer komen... Zie mijn paard de trailer al uitvliegen als hij ontdekt dat hij er alleen in staat Maarja hoe meer zielen hoe meer vreugd toch? Vind het wel een leuk idee, een meeting eens in de buurt
xKatjj
Geplaatst: 30-09-09 21:33
Ooh haha ben 16 btw... Weet niet waarom ik 15 typte