Ik kan zo nog een berg optrommelen hoor Heb zoiezo al 3 vriendinnen en een schoonmoeder met chi's en nog wat mensen die ik ken met meerdere chi's en dan heb ik nog contact met een aantal mensen met aardig wat chi's hahahah dus als je aan de 100 probeerd te komen :p
haha nou 100 zou leuk zijn maar hoeft niet haha. ik ken verder niemand met chihuahua's. ja 1 in nijmegen maar denk niet dat ze even naar scheveningen komt haha.
Maar dan had je dat toch ook onderling met klijntjuh kunnen regelen...? Een meeting betekend, lijkt mij, dat er met een hele hoop mensen een -voor iedereen haalbare- locatie en datum afgesproken word?
ja ik kan ook komen met 2 chi`s en mag mijn teckeltje dan ook mee?
Carlijn101
Geplaatst: 28-08-09 11:04
Ik zou wel met 2 chi's van mijn zus willen komen maar die zijn helemaal niet lief tegen andere honden.. Die keffen nogal sterk naar andere honden.. Misschien minder als ze allemaal zo klein zijn
wat is dat voor reactie?? Als je niks zinnigs te melden hebt, reageer dan niet...
Leuk Manon dat je dat wil organiseren!!
Is niet negatief bedoeld hoor. de mijne kan het alleen absoluut niet met Chihuahua's vinden, dus met zo'n overmacht lijkt het me verstandig ver weg te blijven!
we zijn ook eens per ongeluk in een groep van zo'n 40 tekkels terecht gekomen....was niet leuk zeg maar.