Ik hou nog even een klein slagje om de arm. Voorlopig staat er niets gepland, maar wil ook beetje kijken hoe het de komende tijd met afvallen gaat. Als dat gaat zoals de afgelopen weken moet het tegen die tijd geen probleem gaat, maar als ik de komende twee weken ofzo ineens een stilstand krijg dan moet ik het nog even aanzien. Maar goed, hoor binnenkort wel voor wanneer jullie het moeten horen Het idee is iig geweldig, en ik ben nog nooit op Texel geweest zelfs
Nou, een weekend op mijn dieetgedoe en water terwijl de rest gewoon eet en drinkt, weet niet of ik dat volhoud. Maar zit nu beetje in weer wat lastige periode. Denk dat het weer beter gaat als ik weer naar school ga
Chubby
Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-09 10:06
Iloon, tegen die tijd ben je minimaal al in je opbouw fase en daar kan ik als ervaringsdeskundige absoluut rekening mee houden qua snacks en maaltijden!
Dat hoop ik ook idd Jac. Dacht even stilstand te hebben nu, maar gaat weer langzaam naar beneden, dus heb hoop Kijk gewoon deze donderdag en volgende week even aan en dan ga ik vast wel mee Vind het gewoon gezellig So don't worry Lin
Saar
Geplaatst: 26-08-09 11:21
Ik ben ook niet zo'n grote eter momenteel, dus ik doe gewoon ook met je mee dan hoor