Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jasmijn76 schreef:Zaterdag 19 September boktlady's meeten Boktmen's
in Putten
Zet er even achter of je dan mee kan! en of je je eigen paard meeneemt, zoniet je wensen voor niveau rijden
-Bulck check!dubbel check(huren maar kan meenemen..bij huur maakt niets uit)
-Terkan check!dubbel check! Onervaren ... ga gewoon genieten.
-Silly check!dubbel check! Ervaren ruiter, maakt niet uit, maar liefst paard.
-Japke check!(even invullen wensen)
-Jasmijn check!dubbel check!paard huren als niet anders kan, fjord of haflinger, ervaren ruiter
-orienta check! (sorry ook jij moet wat invullen)
-Flew check!(vervoersprobleempje)
-Priscil check!paard huren
-Marco check(invullen wensen)
-Tony niet mee
-JL afwachting studie, paard huren, ervaring
-fiffill check! géen paard, wel pony huren, het liefst fjord of haf, ervaren ruiter
-stoeptegel(waar is die??)
- levief check..mak dingetje huren
-daantuuhh check, dubbel check.(moet nog vervanging regelen voor les, en paard is nog niet zeker, (herstellende, anders mag je mij overal op pleuren)
-asyaa paard/pony huren, merk maat me niet veel uit zolang er maar peper in zit, ervaren ruiter
Iemand vergeten????
Asyaa schreef:Jasmijn76 schreef:Zaterdag 19 September boktlady's meeten Boktmen's
in Putten
Zet er even achter of je dan mee kan! en of je je eigen paard meeneemt, zoniet je wensen voor niveau rijden
-Bulck check!dubbel check(huren maar kan meenemen..bij huur maakt niets uit)
-Terkan check!dubbel check! Onervaren ... ga gewoon genieten.
-Silly check!dubbel check! Ervaren ruiter, maakt niet uit, maar liefst paard.
-Japke check!(even invullen wensen)
-Jasmijn check!dubbel check!paard huren als niet anders kan, fjord of haflinger, ervaren ruiter
-orienta check! (sorry ook jij moet wat invullen)
-Priscil check!pony/paard huren eventueel eigen..vervoer???
-Tony niet mee
-fiffill check! géen paard, wel pony huren, het liefst fjord of haf, ervaren ruiter
-daantuuhh check, dubbel check.(moet nog vervanging regelen voor les, en paard is nog niet zeker, (herstellende, anders mag je mij overal op pleuren)
-asyaa paard/pony huren, merk maat me niet veel uit zolang er maar peper in zit, ervaren ruiter
Iemand vergeten????
orienta schreef:Zaterdag 19 September boktlady's meeten Boktmen's
in Putten
-Bulck= Yehudi check!dubbel check(huren maar kan meenemen..bij huur maakt niets uit)
-Terkan=Bertolt check!dubbel check! Onervaren ... ga gewoon genieten.
-Silly= Natasja check!dubbel check! Ervaren ruiter, maakt niet uit, maar liefst paard.
-Japke check! Dubbel check! denk ik.. als het echt moet kan misschien 1 of 2 eigen mee, anders brommertje huren
-Jasmijn = Jasmijn check!dubbel check!paard huren als niet anders kan, fjord of haflinger, ervaren ruiter
-orienta check! dubbel check! maakt niet uit als het maar een hoofdstel en zadel op heeft
-Priscil = Priscilla check!pony/paard huren eventueel eigen..vervoer???
-Sundancer =Tony niet mee
-daantuuhh check, dubbel check.(moet nog vervanging regelen voor les, en paard is nog niet zeker, (herstellende, anders mag je mij overal op pleuren)-asyaa paard/pony huren, merk maat me niet veel uit zolang er maar peper in zit, ervaren ruiter
Iemand vergeten????