Waren aanwezig:
poes
Cissy
Snackie
Hestejente
Insun
Ffortuna
R0X
Pluizebolplum
Hoe begon onze meet? Nou, een tijdje terug zag ik een superleuk paard op bokt, maar de lage prijs overtuigde mij en de andere poezellovers dat er wat mee scheelde... Snackie kocht hem uiteindelijk, vond mijn post en besloot dat maar eens moest getoond worden wat een kanjer het was. En aangezien ik dan toch in de buurt van Cissy was, konden we toch net zo lekker meeten?

Een heel topic volgde vol plannen die ik maar half volgde. Ik was ook telkens verward over welk paard we nou gingen meeten, bleek dat we gewoon ALLE paarden gingen aandoen

Nou: mijn dag!
7u vertrek uit Gent richting Doorn waar ik een superspontane Snackie ontmoette en een hele leuke meneer

Hoezo 'kan niet galopperen' he?

Ik ging er ook even op, wel aan het lijntje hoor

Met de strakke planning van Insun in gedachten, zadelden we Uuf snel af, gooiden hem het land in en vertrokken richting Cissy.
Daar kwam de geur van heerlijke verbrande brownies ons tegemoet

Na een snelle kennismaking met de rest en de prachtige cissypoezels, vertrokken we richting Cissystal, alleen jammer dat iemand de sleutel van het hek thuis liet liggen

Met enige vertraging kwamen we bij deze welopgevoede dame:

Cissy deed een indrukwekkend rondje 'zo moet het':

Daarna mocht Insun erop.
"Kijk zo laat je haar haar ogen dichtdoen

Ja ze kan ook galop

R0x mocht ook even, in de gietende regen, terwijl de rest lekkere bosbessencake at en hestejente zich ernstig zorgen maakte om het tijdschema.

Miss werd er beetje simpel van:

Na het kowbojen, was het tijd voor een echte Ijslandervaring!

Hier kregen we heerlijke aardbeienvlaai van insun en werden de drankjes van HJ vergeten, wat me bijzonder dorstig maakte een tijdje later

Is het een vogel? Is het een vliegtuig? Superman dan?
Nah gewoon HJ en haar passie voor een welbepaalde kleur die in beeld vliegt

Even rondje voordoen:

Insun wou uiteraard ook!

Daarna ging ik nog even, en toen R0X en daarna nog even een toltdemootje op de weg

Na de ontzettende leuke ontmoeting met Vos

We hebben afgesloten met een etentje bij De Griek, waar er lekker gekeuveld werd over de paardjes

Ik vond het supergezellig!
Maar volgende keer komen jullie lekker deze proberen hoor

Alle foto's staan trouwens hier