De kattenmesthoop heeft gemeet!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

poes

De kattenmesthoop heeft gemeet!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-09 00:17

Na ellenlang beppen over kattenlief en ander leed, was het tijd voor de grote meet! :D

Waren aanwezig:
poes
Cissy
Snackie
Hestejente
Insun
Ffortuna
R0X
Pluizebolplum

Hoe begon onze meet? Nou, een tijdje terug zag ik een superleuk paard op bokt, maar de lage prijs overtuigde mij en de andere poezellovers dat er wat mee scheelde... Snackie kocht hem uiteindelijk, vond mijn post en besloot dat maar eens moest getoond worden wat een kanjer het was. En aangezien ik dan toch in de buurt van Cissy was, konden we toch net zo lekker meeten? :D
Een heel topic volgde vol plannen die ik maar half volgde. Ik was ook telkens verward over welk paard we nou gingen meeten, bleek dat we gewoon ALLE paarden gingen aandoen :')

Nou: mijn dag!

7u vertrek uit Gent richting Doorn waar ik een superspontane Snackie ontmoette en een hele leuke meneer ;)
Afbeelding

Hoezo 'kan niet galopperen' he? :D
Afbeelding

Ik ging er ook even op, wel aan het lijntje hoor :+

Met de strakke planning van Insun in gedachten, zadelden we Uuf snel af, gooiden hem het land in en vertrokken richting Cissy.
Daar kwam de geur van heerlijke verbrande brownies ons tegemoet :+ :')
Na een snelle kennismaking met de rest en de prachtige cissypoezels, vertrokken we richting Cissystal, alleen jammer dat iemand de sleutel van het hek thuis liet liggen :D
Met enige vertraging kwamen we bij deze welopgevoede dame:
Afbeelding

Cissy deed een indrukwekkend rondje 'zo moet het':
Afbeelding

Daarna mocht Insun erop.
"Kijk zo laat je haar haar ogen dichtdoen :j "
Afbeelding

Ja ze kan ook galop :j
Afbeelding

R0x mocht ook even, in de gietende regen, terwijl de rest lekkere bosbessencake at en hestejente zich ernstig zorgen maakte om het tijdschema.
Afbeelding

Miss werd er beetje simpel van:
Afbeelding

Na het kowbojen, was het tijd voor een echte Ijslandervaring!
Afbeelding

Hier kregen we heerlijke aardbeienvlaai van insun en werden de drankjes van HJ vergeten, wat me bijzonder dorstig maakte een tijdje later :+

Is het een vogel? Is het een vliegtuig? Superman dan?
Nah gewoon HJ en haar passie voor een welbepaalde kleur die in beeld vliegt ;)
Afbeelding

Even rondje voordoen:
Afbeelding

Insun wou uiteraard ook!
Afbeelding

Daarna ging ik nog even, en toen R0X en daarna nog even een toltdemootje op de weg :j

Afbeelding

Na de ontzettende leuke ontmoeting met Vos :+: gingen we richting Pluizebolplum die haar superleuke cowpoypony's mocht showen en trakteerde met brownies en thee :9 Helaas lag de camera toen ergens zich te verstoppen in de vroem :+

We hebben afgesloten met een etentje bij De Griek, waar er lekker gekeuveld werd over de paardjes :):)

Ik vond het supergezellig!

Maar volgende keer komen jullie lekker deze proberen hoor :D
Afbeelding

Alle foto's staan trouwens hier

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 00:34

Jeuj, leuk gedaan, en grappig commentaar Femkewoes! Nee, van die nieuwe naam kom je niet meer af :D Oh, en mijn lievelingskleur is blauw :Y)

Volgende keer dus bij Dien?

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 00:34

Leuheuk! Die foto van Miss met Rox erop... :') (die tweede dan, hé)
Staat wel stoer, die lange waxcoat en die hoed, Rox! En Insun ziet er ook erg veelzijdig uit, zo op Vos en Miss. Die tweede foto van Uuf is ook wel erg stoer en wild, zo met die wapperende manen... :D

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 00:38

Wilde Uuf :D

Ik bespeur trouwens een thema, bij de meet waren we naar alleen vossen: Uvo, Miss, vos en Pepper, en valen (de rest van pluis' kudde) Doen we dan volgende keer een rondje bruine paarden? Wie heeft er nog een bruin paard behalve poes?

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 00:39

Prair is bruin in de lente.... :D

poes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-09 00:40

hestejente schreef:
Oh, en mijn lievelingskleur is blauw :Y)

Volgende keer dus bij Dien?

MIJN lievelingskleur is blauw en dat zie je tenminste :D

En ja, volgende keer lekker Nam Dinh toch? :+

Chiba

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 00:41

Amai Femke, wat een vescheidenheid aan paarden en dat op 1 dag zo ver in Nederland :D
Enneuh, het cowboypaardje overgeslaan? Of bewijsmateriaal vernietigd? Je weet niet wat je hebt gemist :P
Ziet er echt een schitterende dag uit!

poes

Re: De kattenmesthoop heeft gemeet!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-09 00:42

Zag er heerlijk getraind kowbojbeest uit, alleen begon het zo te gieten dat we besloten Miss niet langer te pesten :) Jij had haar trouwens ubergeweldig gevonden: jouw maat en tenminste westernopgevoed ;)

Was heel leuk, ik heb idd flink wat paardjes gezien :)

insun

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 00:43

Whahaha Poes; 'zo laat je haar haar ogen dicht doen'! _O-
Fijne foto's en gewéldig commentaar. :j Het was écht een leuke dag he. Met veel paardjes en, omdat we tenslotte kattenmesthopers zijn, ook een boel poezels.
De volgende keer komen we Dien meeten en raad eens wie er zéker op haar wil rijden? :+

Sun is bruin. :j Iets voor de lefgozers onder jullie?
Denk je er wel even aan dat het een kleine 2 uurtjes knarren naar Limboland is vanuit jullie en vanuit Limboland nog een 1,5-2 uurtjes naar Gent? ;)

poes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-09 00:45

Ik zie het wel zitten, maar de rest mss niet :D

Enne insun, ik kijk er echt naar uit om eens te zien wat jij uit Dien rijdt! Jij stapt op en rijdt echt met alles weg!

Vond het ook zo leuk om de drie rijstijlen gezien te hebben op 1 dag :j
Vos is werkelijk waar de op 1 na leukste Ijs die ik ooit gezien heb!

Chiba

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 00:49

poes schreef:
Zag er heerlijk getraind kowbojbeest uit, alleen begon het zo te gieten dat we besloten Miss niet langer te pesten :) Jij had haar trouwens ubergeweldig gevonden: jouw maat en tenminste westernopgevoed ;)

Was heel leuk, ik heb idd flink wat paardjes gezien :)

Jaaaa, westernpaardjes zijn super! Is het een reiner?
Ik rij nu wel met een groot kowbojbeest hoor Femke, ik geraak er haast niet op, hij is ongeveer een volledige 1,53 m :o

insun

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 00:50

Wat zie je zitten Poes? Rijden op Sun? O:)

poes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-09 00:51

Umz cissy, is het een reiner?

Ze kan alles uit reining wel dacht ik, maar ze kan ook passage-piaffe naar verluidt :D

Nee moet je even aan Cissy vragen dus, Miss heeft blijkbaar ook een hele leuke afstamming die ik altijd maar vergeet.

Haar volle naam is I Am Miss Peppy nog wat of zo?

Insun: tot bij jou rijden en dan naar mij.
Rijden op Sun: hangt er maar net vanaf hoe die loopt eigenlijk :+

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 00:56

poes schreef:
Vos is werkelijk waar de op 1 na leukste Ijs die ik ooit gezien heb!

Ja, hij is ook de op 1 na leukste IJs die ik ooit gezien heb ;) Oh, mijn blauwe staljas is overigens niet waterdicht en mijn blauwe cap lag thuis. Zal 'm meebrengen naar de volgende meet :j

Dien, en Sun (?), en Prair is bruin, zolang we maar in de lente gaan. Eigenlijk is Prair gewoon verdund bruin -:) Enne poes, als we naar Dien gaan wil ik ook wel Anakin en Padmee meeten :j En ergens lekker eten :9

Miss' volledige naam: I Am Mrs Peppy Pine :)

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 08:23

hestejente schreef:
Wie heeft er nog een bruin paard behalve poes?

Ikke. :D Wanneer komen jullie langs? :P Ik denk wel dat een zaterdag beter past. Dan heeft poes de zondag om bij te komen van die iets meer dan 600 kilometer. :Y)

Volgende meeting bij poes? Dat is vanaf mijn nederlandse verblijfadres best wel haalbaar. Ik schat dat Gent zo'n 1,5 - 2 uur rijden is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 09:15

Poes, wil je minder lollige topics maken? Ik zit hier heel hard te grinniken achter mijn computer op mijn werk :P

Geweldig topic (en vooral fijn dat ik zelf niet op de foto's sta :+ )
Volgende keer rijden we naar België! :j

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 09:21

poes schreef:
Umz cissy, is het een reiner?

Ze kan alles uit reining wel dacht ik, maar ze kan ook passage-piaffe naar verluidt :D

Nee moet je even aan Cissy vragen dus, Miss heeft blijkbaar ook een hele leuke afstamming die ik altijd maar vergeet.

Haar volle naam is I Am Miss Peppy nog wat of zo?

Insun: tot bij jou rijden en dan naar mij.
Rijden op Sun: hangt er maar net vanaf hoe die loopt eigenlijk :+

I am Mrs Peppy Pine Volgens mij

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 09:23

Ohh uuf liet zich echt niet van de mooiste kant zien, hij was zo loperig! Omdat alle paarden naar buiten gingen en hij niet mocht.

Normaal loopt ie veel netter :+

Ik vond het zeer geslaagd :j Volgende keer wil ik vos ook meeten :D

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 12:26

Was heel erg gezellig! Gisteren niet hallo kunnen zeggen vanwege internetsterfgeval door heen en weer sjouwen tv met modem voor krabpaal! Huh? Ja moment, verhaal komt eraan haha!

Ikke nog 2 bruintjes hebben, alleen op 2 verschillende plekken :D Maar op één plek hebben we 4 berijdbare paaren, evt ook één voor de kar dus dan kunnen we met zijn allen rijden ;) of is dat niet zo'n strak plan hihi. :=

Bij Cissy was het heul gezellig! Lekker theetje gedronken in blackie meur... poezels gekeken en geaaid. Beetje dan. En natuurlijk die krabpaal meegenomen! Toen in colonne vertrokken naar mooie Miss :wow: , die volgens mij heeeel erg lekker rijdt als het én niet regent én als je gewoon degelijk kunt rijden :D Hum... Daarna volgepropt met speeskeek. Lekkerrrr!

De rit naar Amersfoort was glad en glibberig. Zat nog bijna in Poes en Insun in mij. Whoops.... :\ Vos was erg leuk, heel anders dan ik had bedacht. Veel slanker (geen shet-figuur) en zo reed het ook. Alleen effe raar dat die buik ineens weg is! Het rijdt ook lekker, alleen ik zou er persoonlijk niet zo mee draven dat je heel de tijd voorover hangt. Pfff, maar ik ben ook gewoon lui. Hoe ik m reed was het heel erg goed te doen! Weet niet of ik het goed deed maar zat lekker. En goed voor de cellulitus! *\o/* Bij vos in de stal nog de boel volgegooid met aardbeien. Wel enorm lekkere vlaai insun! Neem je die volgende keer weer mee?

Lelystad.... Leleystad is misschien lastig uit te rijden, maar blijkbaar de Amersfoortse bosjes ook, he insun? :') Ook die wijkcijfers zijn apart zeg. Nou goed, glimpje van Pluispoes opgevangen en naar stal vertrokken. Moooooie paardjes zeg! Hm.... :P Ook lekkere brownies op (toch spijt dat ik die zak niet stiekem in de auto heb laten liggen pluis! ) én nog stukkie taart...... én nog een brownie...

Toen met volle buikies naar de griek. Lekker gegeten maar kon niet alles op (wat?!?! ja vind je het gek... zucht). HJ had nog wel een ijsje gewilt. Pff, vreetzak! :D :D Ach normaal ben ik net zo erg maar die brownies en taart waren me toch even net wat teveel.
Daarna nog een uur staan keuvelen in de parking geloof ik }> en toen naar huis. Was om klokslag 12 uur thuis. Gisteren ook nog de hele dag moe geweest :o

Ik had totaal geen beeld bij iedereen dus vond het wel effe vreemd om iedereen te zien. Maar wel snel gewend eigenlijk.
Voor herhaling vatbaar is mijn conclusie! Maakt mij niet uit of dat in Limboland is, of in Belgie, of hier om de hoek.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-09 13:00

Nou de katten kunnen zeker gemeet worden, anakin toch zeker, geen idee of meisje zich laat zien bij zo'n bende :D

Uvo snapte er volgens mij helemaal niks van dat we zo vroeg gingen rijden terwijl de rest net lekker het land op liep. Hij stond idd fris!

Ik heb enkel paardenfoto's gemaakt, dus wie niet in de buurt van een paard kwam, staat niet op de foto. Dus Fleur, volgende keer ga je op Dien toch?

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 15:14

Snackie schreef:
Volgende keer wil ik vos ook meeten :D

Maar volgende keer gaan we naar bruine paarden :+

Kom je toch gewoon een keer zomaar langs :D

Rox, staat de paal nu? En wat vinden ze d'r van?

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 15:22

Zullen we doen, kom jij dan oko een keertje bij Uufje kijken :D

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 15:41

Kijken wil ik wel :j

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 15:41

Rijden ook wel toch :+

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 15:48

Neeneenee, en ik trek een jurkje aan zodat zelf jij het niet in je hoofd haalt om me op dat gigantische paard te hijsen :+