Zo iets kan ik me van vroegah herinneren, dat we met school op kamp gingen en bij speelstad en dan boven het kampvuur brooddeeg bakken en daar stopte je dan jam in Volgens mij is het niet te vreten hoor
Ik vind het ook een super leuk plan, kan tot nu toe de meeste data wel. Dus wacht even af
Wannabe2003
Geplaatst: 30-06-09 13:39
Lijkt me weer leuk. Ik kan geloof ik wel ieder weekend, behalve het weekend van de 25ste juli, maar ik ga thuis ff alles checken voor de zekerheid en dan zal ik verder reageren.
Trouwens als iedereen wacht tot de definitieve datum, komen we natuurlijk nergens. Ja kan/wil wel of niet toch???
2 augustus is mijn jaardag... Ik was niet van plan dit te vieren, wordt daar alleen maar ongelukkig van, maar BBQ'en lijkt me wel heel gezellig
Ik weet niet of ik een locatie ter beschikking kan stellen, ik zal eens in conclaaf gaan met ouders Zou het iig erg leuk vinden om samen met iemand de boodschappen en voorbereidingen te doen, vind dat altijd leuke klusjes
Ik vind dat ook wel leuk Kel (iig samen is het leuk) Ik denk dat eventueel onze tuin ook tot de beschikking kan staan Hebben best een leuk formaat tuin