Het tijdstip dat we daar moeten zijn is: 13.30 uur. Maar wij komen dus een uurtje eerder. Caps zijn te huur..dus voor het geval dat iemand em vergeet:)
verder staat erin:
Om uw reservering definitief te maken dient u 50% van het totaalbedrag 2 weken voor de activiteitdatum te zijn bijgeschreven op ons rekeningnummer.
Bij eventuele annulering van uw reservering zijn wij helaas genoodzaakt de volgende van het oorspronkelijke boekingsbedrag in rekening te brengen:
* Bij annulering vanaf ger moment van reservering tot 7 dagen voor aanvang: 10% van het boekingsbedrag
* Bij annulering vanaf 7 dagen tot 24 uur voor aanvang: 25% van het boekingsbedrag
* Bij annulering binnen 24 uur: 75% van het boekingsbedrag
Dus dan stel ik voor dat iedereen voor zichzelf binnen 2 weken voor de boktrit het 50% van het bedrag overmaakt op Bergemo. (dus 10,50 euro)
dus op: Rabobank Gennep: 12.21.00.298
en dan onder beschrijving bv: Bosrit op 27 April om 14.00 uur van 2 uur
Ik hoop dat alles zo duidelijk is, en als jullie nog vragen hebben dan PBen jullie het maar, of plaats een reactie.

6598 MC Heijen
Tel: 0485-513194
Fax.: 0485-514798
email: Info@bergemo.nl
HTTP://www.bergemo.nl

zit een beetje in een money dip, maar ik kan het wel betalen hoor!, ben daarna dus echt helemaal broke! maar goed.. dat los ik allemaal wel op...
(blond maja) kan iemand me (snel) helpen zodat ik het vandaag nog kan overmaken ?:D
ik denk dat je wel snapt wat we bedoelen
Hm, kan ze ook niet schelen dat het iets te laat is ofzo hè.. Maargoed, ik hoop dat het allemaal geen ramp is?
, maja, dan moeten we de rit maar uitstellen en dan een andere keer inhalen