de snorpool
[***]_R schreef:Maar nu even geen stukjes meer, want mijn computer is gecrashed

Waarschijnlijk is hij na het weekend pas klaar
Hoop dat mijn verhalen er nog op staan

Vesper schreef:Martieeen.
Hopelijk heeft ze op zn minst een lekkere computermonteur.
[***]_R schreef:Ik weet het niet, mijn vader heeft hem weggebracht. Het is een Pool

Met een snor.
loesje688 schreef:dat zeg ik: snorpool

machtig
loesje688 schreef:je kan nog meer Chads maken

[***]_R schreef:Ja maar, ik voel me zo machtig wanneer jullie allemaal jaloers op me zijn

loesje688 schreef:Citaat:
[***]: De Moderne WereldleidsterVan onze verslaggever - President Bush is niet langer de machtigste man op aarde. Dit is vanaf heden ******, schrijfster van fanfics op
http://www.bokt.nl, die de wereld in de ban houd met haar fictieve vriend Chad. 'Ik vind het gewoon leuk dat iedereen jaloers is' antwoorde mevrouw [***] zelf toen haar mening gevraagd werd. Een fan die in een slaapzak voor het huis van [***] ligt verklaart vooral hartstikke jaloers te zijn. Wij houden U op de hoogte van verdere ontwikkelingen.
met Chad mee naar Irak
loesje688 schreef:*ziet [***] al undercover in bagagevliegtuig meereizen*
bij de douane...
'ik ben een koffer ik ben een koffer ik ben een koffer'

Valt niet op Martien

loesje688 schreef:jamaar [***] vermomt als het handtasje van Chad is toch een veel leuker idee

loesje688 schreef:ja joh ik ben helemaal ontspoort bij gebrek aan jouw goede sturing

Moetje me nou zien

helemaal geflipt, ik laat nu piepjes aan cavia's horen

[***]_R schreef:Ja, over die duistere praktijken heb ik je al eerder gehoord
Maar misschien kan ik mijn goede sturing weer een beetje oppakken, ik vind het toch wel verschrikkelijk om te merken hoe jij het spoor bijster bent geraakt.
Maar ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen
Misschien helpt dit:
Regel 1: Het is
niet normaal om als jongen een handtasje te dragen.
Regel 2: Metro is
niet hip.
Regel 3: Het is
niet normaal om van je hond een handtasje te maken.
loesje688 schreef:niet

mag je wel een handtasje van een jongen maken?
[***]_R schreef:Ook niet!

Ik vond je tas al zo stinken vorige keer met de meeting

Hij was al 2 jaar aan het ontbinden

loesje688 schreef:dat was een hamstertas

ik wil ook mee naar Irak..
loesje688 schreef:*propt zichzelf naast de lipgloss en portemnonee in de handtas van Martien*
sologirl schreef:En de kauwgom en de deo? en een borstel? en een mascara??? Heb je dat niet allemaal in je tas zitten MArtien! Waar laat je je tampon dan wel niet!

[***]_R schreef:Isabel, ik geloof dat je me niet zo goed kent
Ik stink altijd uit mijn mond om enge mannen af te schrikken
Ik borstel mijn haar nooit
En tampons..tsja. Waar denk je dat ik die bewaar?

loesje688 schreef:kheb 'm doorgespit toen je op de wc zat

mascara heeft Martien altijd in d'r BH zitten (vraag me maar niet hoe ik dat weet

)
sologirl schreef:Martien: ik bedoel natuurlijk extra tampons

[***]_R schreef:Extra?

Hoezo extra?
Ik gebruik er altijd 1 voor een hele week

[***]_R schreef:Jazeker

En als de week om is, hang ik ze als troffee aan de muur
Maar waar komen al die vragen opeens vandaan Isabel?

Heb je van je papa en mama niet het verhaal gehoord van de bloemetjes en de bijtjes?

Ik zou het je met plezier vertellen hoor

[***]_R schreef:Er was eens een bloemetje. Ze stond in de wei. Toen kwam er een bijtje aangevlogen. Bzzzzt! zei het bijtje. Het bijtje was een mannetjes-bijtje, en hij heette Hans. Opeens kwam er een vrouwtjes-bijtje aangevlogen. Bzzzzt! Ook zij ging op het bloemetje zitten. Zij heette Pamela. Toen ging Hans op Pamela zitten, en begon heel hard te zoemen. Bzzzztt! Bzzzzt! klonk het over de heel wei. Toen ze klaar waren, vloog Hans weer weg. Pamela kreeg een heleboel kleine baby-bijtjes van Hans, en ze leefden nog lang en gelukkig.
Je bent toch wel 16 he? 
Chad is met een blonde bimbo...
loesje688 schreef:*wil opeens heel graag een blonde bimbo zijn*
*gaat alvast oefenen met dom kijken*

En, hoe staat het

[***]_R schreef:Oh, maar ik heb zo'n gevoel dat het een talent van je is Marloes
Nee hoor

Grapje

Chad doet raar..
loesje688 schreef:uhm oke
*gaat gokken*
's avonds is Chad *spannend tromgeroffel* Fietsbandsnuiver

kijk:
Citaat:
FIetsbandsnuiven is een oud-Groningse activiteit. Fietsbandsnuivers zijn degene die van oudsher al, 's nachts als de Vismarkt de Fietsmarkt wordt, aan banden liggen vastgeplakt met hun neuzen druiperig van de kou.
Wat een oneerzaam beroep zult u denken. Hoe komt er brood op de plank? Nou mensen, dat zal ik u zeggen.
Fiestbandsnuivers herkennen op afstand aankomende gaatjes. Ze zijn de Colgate van de fietsenbranche, de werkverschaffer van de fietsenmaker. Per gevonden gaatje krijgen ze een kwartje, mits ze de adresgegevens van de fietsenmaker achterlaten.
En soms, als er niet genoeg gaatjes te vinden zijn, maken ze stiekem zelf een gaatje met hun scherpe hoektanden.
Chad is dood.
[***]_R schreef:Maar ik ga nu naar bed, huilen
*drijft naar bed toe
loesje688 schreef:NEEEEEEEEEEEEEEEEE *springt voor trein*
*ligt platgereden op rails*
MARTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN

Ik wilde er net met Chad vandoor gaan

[***]_R schreef:
Okee, ik biecht het op...

Chad en ik hadden nogal wat.. probleempjes de laatste tijd.
Het ging dus niet zo goed meer..
De spanning was weg, ennn, nouja.. ik wou wel eens SM proberen..
Maar toen liep het een beetje uit de hand

Hij sloeg me zo hard met dat zweepje

Ik heb de striemen nog op mijn reet staan
En nu.. is hij dood.

Door de moordenaar die ik ingehuurd had

[***]_R schreef:Hij dacht zeker dat ik zo gilde omdat ik het lekker vond..

loesje688 schreef:Martien je hebt een te levendig beeld geschept van hoe het er bij jouw in de slaapkamer aan toe gaat

Nou durf ik vanacht niet meer te gaan slapen

[***]_R schreef:Goedemorgen

Hoe heb je geslapen Marloes?

Appel.
[***]_R schreef:Citaat:
Chad sloeg een arm om mijn middel en trok me naar zich toe. ‘Do you know what I always wanted to in an elevator..?’ zei hij zachtjes. Ik kon mijn lach bijna niet onderdrukken terwijl hij me steeds dichter naar zich toetrok. ‘Eat an apple?’ gokte ik giechelend.
Brittol schreef:Ik wil ook een appel eten in de lift

[***]_R schreef:Hahah

Ik heb wel wat losgemaakt he, bij die appel?

Brittol schreef:Dat Appelstukje was heel emotioneel

loesje688 schreef:ja ik moest ook huilen om de appel die denkbeeldig geofferd word in de lift

loesje688 schreef:*gaat monument in de tuin oprichten voor de appel*
Brittol schreef:*snik snik*
Waarom? Waaaaarom?

loesje688 schreef:kom Britt dan gaan we ons heel dramatisch in het graf storten
*springt in graf naast klokhuis*
loesje688 schreef:mijn dekmantel is een limonadefabriek

loesje688 schreef:dit topic is toch altijd 18+ geweest

[***]_R schreef:edit; Kan het iets minder offtopic?

Ik zal geen namen noemen, maar Britt en Marloes, jullie maken het te bont

[***]_R schreef:Hier dan een kleine preview:
Citaat:
Mijn handen waren zwart, net als mijn kleren, maar ik bleef onverwoed doorgraven. Tot ik op iets hards stuitte. Dat moest de kist zijn! Vrijwel daarna bereikte me een onbeschrijflijke geur. De geur van een rottend lijk. Maar ik negeerde het, en groef door, net zolang tot de bovenkant van de grafkist vrij lag. Ik mòèst en zou Chad invriezen, om hem over 10 jaar weer tot leven te zien komen, als ik oud en uitgelebberd was. Dan zou ik hem naar het ombouwcenter brengen, en weer helemaal laten oplappen. En daarna, zou ik mijn goede vriendin Lissle een bloemetje brengen voor het goede idee mijn hunk weer tot leven te brengen, en hem 10 jaar jonger te laten zijn als mij, zodat ik met hem kon pronken op straat..
EINDE

[***]_R schreef:Citaat:
Meisje slaat man neer met knuppel
-WAALWIJK- Van onze verslaggever.
Een 18-jarig meisje uit Waalwijk heeft een 31-jarige man uit diezelfde plaats neergeslagen met een honkbalknuppel. De man is met ernstige verwondingen overgebracht naar het ziekenhuis. Omstanders zeiden dat de man aan de deur kwam met een collectebus. ''Toen Marloes de naam 'David` op zijn naambordje zag staan, verdween ze naar binnen, en kwam terug met een honkbalknuppel, om hem vervolgens helemaal lens te slaan.'' zo zei de buurvrouw. Nader onderzoek zal volgen.
Dit is vooral van Marloes en mij, maar er staan zoveel leuke quotes in dat topic