Het idee is Utrecht, omdat we overal vandaan komen (Limburg, Groningen etc), maar als jullie liever een andere locatie hebben, roep maar!
Voor de OV'ers onder ons is het misschien handig om voor 16 juli of na 16 augustus af te spreken. We zullen waarschijnlijk noooit een datum vinden waarom íedereen kan. Dus op een gegeven moment zullen we de knoop door moeten hakken. Maar hebben jullie een aantal voorsteldata?
Ik heb geen idee waar al die plaatjes liggen, dus weet ook niet hoever utrecht voor mij is! Ik heb al vroeg vakantie vanwege mn examen, en ik ga ook niet op vakantie, dus voor mij is het niet zo moeilijk denk ik!
Er zijn alleen zoveel leuke dingen om te doen.
Olga88
Geplaatst: 27-04-09 23:23
, ik heb liever voor 16 juli in ieder geval! En ergens wat eten is altijd wel leuk, en miss daarna biosje/stappen?
Jordy_
Geplaatst: 27-04-09 23:25
YEAH, MEETING TIME
euhm , voor mij maakt de datum eigenlijk niet heel veel uit! Ik ga volgens mij niet op vakantie dit jaar..
We kunnen ook gewoon lekker winkelen in Utrecht. En dan ergens wat gaaan drinken ofzo..
Liefst wel in het weekend, ik heb school doordeweeks en ik heb pas laat vakantie dit jaar.
Olga88
Geplaatst: 27-04-09 23:27
Ja, stappen is wel leuk maar dan moet je 's avonds/'s nachts nog terug zien te komen.. Of natuurlijk met zijn allen ergens of bij iemand blijven slapen. Winkelen zie ik eerlijk gezegd niet zoo erg zitten .
Winkelen met zoveel mensen wordt erg lastig. Wat dat betreft is eten misschien een beter idee en daarna stappen. Vanuit Utrecht gaan er veel nacht treinen, maar kan me voorstellen dat niet iedereen dat even prettig vind.
Olga88
Geplaatst: 27-04-09 23:31
Dat vind ik opzich wel een leuk idee! Ergens eten en vervolgens stappen..
Euhm , stappen is wel leuk. Maar idd, dan moet je zolaat met een trein. En sommigen moeten alleen reizen, en ik ook. En k weet niet of k dat nou wel zo fijn vind
SplashIsLief
Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-09 23:39
Eventueel zouden er wat mensen bij mij kunnen slapen. (10 minuten treinen vanaf Utrecht)
Olga88
Geplaatst: 27-04-09 23:42
En ik zou wel bij n vriendinnetje in Utrecht kunnen blijven slapen! Of bij 'n vriend in Amersfoort.. Kunnen sowieso wel meer mensen slapen hoor, bij allebei. Alleen zijn hun er in 't weekend niet denk ik, dus moet ik kijken of ik de sleutel kan regelen . Maar dan moeten we nog ff kijken of we écht gaan stappen..
Heb er zin in! Leuk idee! Stappen is denk ik wel het leukste dan ja... Wat eten en dan stappen. Naar mij gaan geen nachtreinen meer en alleen vind ik dan ook niet echt fijn.. Maar als ik bij iemand kan blijven slapen dan graag
We zouden ook bij mij kunnen slapen en dan meiden avond houden.. Wij hebben caravan bij ons huis die we vaker voor girls night gebruiken Vaak films kijken en maskertjes enz. Weet alleen niet of dat kan want we zouden hem misschien gaan verhuren maar als jullie dat leuk vinden kan ik het wel vragen
Ik heb in Juni wel de hele maand stage dus dan lukt doordeweeks me niet. In 't weekend moet wel lukken als ik het op tijd weet
Ik ga ook slapen!
Olga88
Geplaatst: 28-04-09 00:00
Is ook leuk Sann! Even kijken wat de rest wil dan. Als jullie zin zouden hebben om deze kant op te komen zouden we met z'n allen in het 'vakantie'huisje op stal kunnen slapen, en dan bijv in Eindhoven kunnen stappen. Is altijd leuk ! Maar mij maakt 't reizen niets uit!!
Het nadeel van Eindhoven is dat het voor iedereen uit Groningen en omstreken een mega eind is om te reizen Overigens wel een leuk idee en van jou ook San!
Leuk mij maakt het niet zo heel veel uit wat we gaan doen dan
Qua data zit ik in de vakantie met werk, weet m'n rooster nog niet en heb ook nog wel wat data wanneer ik niet kan. Maar moet in te plannen zijn.
Liefst wel ergens in het midden van het land maar daar waren jullie ook al achter
Sannnn
Geplaatst: 28-04-09 08:03
Daar heb je wel gelijk in.. Bij Utrecht is dan handiger Ik woon 10 min van amersfoort af..
Wanneer wil iedereen dan zo ongeveer?
Joosiien
Geplaatst: 28-04-09 10:26
Hallooowaaaa !!!
Leuk !!!!!!!!!!! Ik vind na 16 augustus wel handig, DAN HEB IK MAYBE MIJN OV AL ?? ( weet niet wanneer ik die in ontvangst mag nemen..) En dan werk ik denk ik ook niet meer, of igg minder ! En ik ga volgens mij een week voor 16 juli @ vakantie. && In mn examen periode ga ik sowieso niet
maar iedereen moet natuurlijk dan ook kunnen hea !
Mij maakt het niet uit, ik kan altijd En idd Mel kan wel met mij meereizen. Al hoop ik als het op 16 augustus is, dat ik dan al een kamer in utrecht heb
Ja stappen lijkt me leuk Alleen zit ik dan niet met mn leeftijd? Ennuuh, me papa zei dat utrecht helemaal niet verweg is van hier Haha, ik wil best bij iemand blijven slapen, maar ik heb heimwee En dan moet je denken aan, snachts naar huis willen, en dan ook echt willen! Dan krijg je mij niet omgepraat Maar ik kan het altijd proberen natuurlijk.