Omdat er toch een paar elkaar willen meeten, hier een topic voor de enige echte BSf meeting! Het handigste is ergens een beetje midden in het land want we komen overal vandaan. De vraag alleen is waar, wanneer en wat? Breek los!
Dunesjka schreef:Wil komen alleen.. Wel zonder paardenDat natuurlijk want lang niet iedereen heeft een eigen trailer
EmptyWords schreef:zonder paarden is het makkelijkst ja.....en ik kom ook!utrecht is centraalDaar zaten toch 2 ruitersportzaken tegenover elkaar?
fammiepammie schreef:EmptyWords schreef:zonder paarden is het makkelijkst ja.....en ik kom ook!utrecht is centraalDaar zaten toch 2 ruitersportzaken tegenover elkaar?zitten ja
Dunesjka schreef:Maar moeten we perse naar een ruitersport?? We kunnen miss ook naar Horse Event in september?Natuurlijk niet! HE is ook super leuk maar weet niet of iedereen daar naartoe gaatDunes, wij kunnen daar iig meeten, ga nml ook naar HE!
Dunesjka schreef:Nee daarom Iets van utrecht idd of nog iets lagerDat is voor ons wel makkelijk, maar de meesten wonen volgensmij best heel erg noordelijk
Sanniejj schreef:Maar menskes, we zouden toch naar een vakantiehuiske gaan?Ik mag dat echt niet hoor!
fammiepammie schreef:Sanniejj schreef:Maar menskes, we zouden toch naar een vakantiehuiske gaan?Ik mag dat echt niet hoor!ik wel