belgse ruitermaat gezocht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

connie1964

belgse ruitermaat gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-09 04:51

hallo ik woon in buurt van sluis (zeeland)en zie rondom maldegem,richting brugge,gent die kant uit behoorlijk veel bossen.Is er misschien iemand uit belgie die mee wil op buitenritten.Beginnend met een uurtje of 2 en dit lekker uitbreiden naar dagtochten.Ik ben zelf 44,nederlandse en rijd western met mijn criollo.Ben in t bezit van een trailer dus zoek rond een uurtje rijden.Wie reageert!!

trekruiter

Re: belgse ruitermaat gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 20:28

hallo,vroege vogel.Woon aan de westkust,en doe alleen maar buitenritten.als je van sluis nr belgie rijdt,op je linkerzijde,100 meter voor het fruitkraam.daar woont een vriend die buitenritten doet,tezamen met enkele mensen van knokke.het interesseert mij ook,maar woon op ong 60 km.Ik be, 50 jr,man,gehuwd met 3 kinderen,en ga meestal op stap met en 47 jr ruitervriendin uit lichtervelde.We doen in de zomer 1 a' 2 daagse ritten,meestal noord frankrijk,maar jou kant is ook wel interresant.Zend eens een antw.terug.Maar kan wel pas zaterdag antw.grtz,dirk.

connie1964

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-09 23:17

hey dirk bedankt voor antwoord.Bedoel je die kraam die naast uhh die viskraam is?Maargoed ik begrijp dat jij niet met die groep meerijd?en ach noord frankrijk, haha is ook zo ver niet he
ik hoor nog graag van je
gr connie

trekruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 13:55

hey connie,door de griep vroeger dan voorzien thuis,(int.vrachtvervoerder)zal je wel contacteren ,als we terug met de buitenritten beginnen.Heb ruitervriendin kathleen al op de hoogte gebracht,en ze ziet Zeeland wel zitten,kan moeilijk anders met al die mooie gallopades op de dijken.Zelf rijden we met dravers,maar galop is voor hen geen probleem.Eenmaal in n.fr gereden en je bent verkocht!tot binnenkort.Die hoeve is op ong 1'5 km voor de expressweg op je linkerkant en het is een bouwondernemer,er loopt een donkerbruin en een vos paard in de weiden ,en een ezel.Die vosde merrie heeft hij aan mij gekocht,en is een duitse volbloedmerrie.Hij was het beu om in de strandritten altijd achteraan te moeten peddelen.Nu kan er hem niemand meer bijhouden.

connie1964

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-09 22:28

heey dirk aha belgse griep te pakken he!!Nou beterschap.Ik reed vandaag vanuit sluis naar belgie (st anna ter muiden)en zie geen fruitkraam.Ik zie wel aan linkerzijde frietkot en een reisbureau,Aan rechterkant zie ik viswinkel.Zit ik daar goed in de richting of niet,Voor wat betreft rijden in zeeland,ik ben er niet echt kapot van,,altijd in bermpjes rijden en nogal eens last van langsrazende vrachtauto's op 50cm afstand.Uiteraard zit ik hier wel ong 5 km van strand vandaan.Als je of jullie eens op t strand willen rijden hoor ik t wel
Rijd(en)jij of jullie nu momenteel niet begrijp ik?Hoever rijden is noord frankrijk,ik werk in ieper en volgens mij is dat ook al niet ver van frankrijk toch?
Als je zin en tijd hebt hoor ik graag nog wat info van je
gr connie

trekruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 15:31

Ja,werk je in ieper?ik woon in Lo-Reninge,op 18 km van ieper.Voor de franse data,even kijken op :cdte62,via google.Is de franse club.Voor de mooiste wandelingen van hier uit reken ik op tssn de 60'a 100 km verplaatsing.De kust (de panne) is 15 km.Normaal gezien ,bij mooi weer,ga ik volgend weekend wel uitzetten,ik zal je mijn gsm per pb doorgrven,contacteer dan maar even.Kun je dan ook eventjes doorgeven waar je werkt.Hopelijk niet in de grote ontslagbedrijven! gr dirk

connie1964

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-09 19:41

trekruiter schreef:
Ja,werk je in ieper?ik woon in Lo-Reninge,op 18 km van ieper.Voor de franse data,even kijken op :cdte62,via google.Is de franse club.Voor de mooiste wandelingen van hier uit reken ik op tssn de 60'a 100 km verplaatsing.De kust (de panne) is 15 km.Normaal gezien ,bij mooi weer,ga ik volgend weekend wel uitzetten,ik zal je mijn gsm per pb doorgrven,contacteer dan maar even.Kun je dan ook eventjes doorgeven waar je werkt.Hopelijk niet in de grote ontslagbedrijven! gr dirk

eyy dirk hallo ik werk op belgse markten do wetteren vr gent en za ieper
aangezien ik echt hollandse ben moest ik me wel enorm aanpassen hoor aan dat belgse gebabbel,maar ik word er steeds beter in.Heb je mobiele nummer gehad en hoever woon jij nou van mij vandaan dan?Ik woon in oostburg.heb echt nog nooit van jouw woonplaats gehoord(hahah)maargoed maakt nie uit.
Ben je geloof ik wel van t type die kilometers vreet per paard of niet.Moet wel heel eerlijk bekennen dat mijn paard (maar ikzelf nog meer!)een slechte conditie hebben.We moeten dit echt weer gaan oppakken maar t is natuurlijk wel zeer slecht weer geweest en zoals ik vandaag hoorde op de markt gaat t weer vrolijk sneeuwen as maandag...
Nou hoop nog van je te horen en mobiel heb ik dus zal je eerdaags eens bellen.
vr gr hollandertje connie :D

vertigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 00:11

Hallo Connie, als je interesse hebt om wat meer de andere richting uit te komen (Moerbeke, juist over de grens, dicht tegen Axel), ben je welkom!
Hier genoeg mogelijkheden om een leuke rit te maken (bos, velden)!
Btw, ik ben even oud dan jou en heb ook een criollo *D !

mariska32

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 00:17

meld mij. ;)

als de tunnel geen probleem is..... ik woon net aan de andere kant.
mijn huidige paard kan deze ritten niet meer maar ik ben op zoek naar een ander er bij.
indien ik slaag lijkt me het heel gezelig. :D

* hey,daar hebben we trekruitertje weer :P *

connie1964

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-09 20:38

eey vertigo klinkt ook heel leuk...rijd je alleen,met meerdere ofwat?En ik kan in weekend alleen op zondag kweetnie of dat een probleem is?
Wat leuk dat je ook een criollo hebt,vertel,waar heb je m vandaan,hoelang heb je m al enz.
En axel is voor mij uurtje rijden ong dus helemaal ok!gr connie

connie1964

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-09 20:40

heey maris,tunnel is beetje probleem in de zin van als ik iedere week jouw kant opkom qua kosten...Je hebt ook momenteel geen paard begrijp ik?
vr gr connie

mariska32

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 21:00

connie1964 schreef:
heey maris,tunnel is beetje probleem in de zin van als ik iedere week jouw kant opkom qua kosten...Je hebt ook momenteel geen paard begrijp ik?
vr gr connie

jawel hoor,maar die kan voorlopig niet mee op de grotere ritten. ;)
hoeft ook niet wekelijks he,maar op zijn tijd lijkt me dat wel leuk.

vertigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 13:00

connie1964 schreef:
eey vertigo klinkt ook heel leuk...rijd je alleen,met meerdere ofwat?En ik kan in weekend alleen op zondag kweetnie of dat een probleem is?
Wat leuk dat je ook een criollo hebt,vertel,waar heb je m vandaan,hoelang heb je m al enz.
En axel is voor mij uurtje rijden ong dus helemaal ok!gr connie

Meestal ben ik alleen op pad, af en toe met twee of in een klein groepje. Ik vind het heel leuk met anderen te rijden, maar geniet alleen ook van een buitenrit!
Verti heb ik intussen alweer 6 jaar, ik ga vooral buiten rijden (pistewerk ligt ons beiden minder), en heb ook enkele enduranceritten gereden. We hebben hem bij Rick Woudenberg gekocht.
Ben je in de week soms vrij? Zondag kan meestal ook wel.

trekruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 21:43

Hai connie,
Lo-reninge is tussen diksmuide-ieper-veurne,en is op 60 km van jou vandaan.
Momenteel ook niet veel gereden ,langzaam opbouwen naar de zomer toe.
Tijdens de zomer maanden dan ritjes van 35 a' 50 km max.
gr,dirk

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 16:46

Moderatoropmerking:
Bij deze het verzoek om de berichten wat duidelijker te houden in ABN. Het o.a. niet gebruiken van een spatie na een leesteken maakt een bericht erg onleesbaar.

Dana82

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 16:01

Hey allemaal mensen uit de buurt!! Ik kom oorspronkelijk uit Koewacht (Moerbeke-waas), waar nog mijn paarden staan. Ikzelf woon nu op de Belgische Klinge.
Mijn paard is nog niet in staat om langere ritten te maken vanwege zijn leeftijd, maar we zijn volop aan het oefenen. Ook hier kan je leuk rijden zoals de bossen van Stekene of op de Klinge zelf met aansluiting van de Nederlandse polders. Als mijn paardje wat ouder is (na de zomer?), ben ik wel geïnteresseerd in een ritje!

vertigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 20:25

@Bolieke:

Hey, jij zit wel heel dicht in de buurt!
Ik ben zelf ook bezig met een jong paardje, misschien vind je het wel leuk om samen eens een kort rustig ritje te maken?
Laatst bijgewerkt door Judje op 04-02-09 00:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Overbodige quote verwijderd. Graag alleen quoten indien nodig.

Dana82

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 10:47

Lijkt me leuk Vertigo! Ik zoek nl mensen om te gaan rijden, die het gewoon rustig willen houden. Ik stuur je effe een PM'tje.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 10:51

Als je ooit in de buurt van Beveren bent, hier zijn héél veel buitenritmakers :')

Dana82

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 11:30

Ik werk in Beveren!!!! Hahaha, wat is de wereld klein.

connie1964

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-09 13:56

zeg vertigo en bolieke, ik mag toch ook wel mee op korte rit....t was mijn oproep he (hahah)nogmaals de conditie van mij en mijn paard is allesbehalve optimaal en voor een uurtje rustig buitenrijden ben ik ook te porren hoor.

Dana82

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 14:06

Van mij wel hoor ;) . Ik zal je ook even een PM'tje sturen en dan kan Vertigo dat misschien ook even doen als ze dat ziet zitten?

vertigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 16:51

Leuk! Uiteraard zie ik dat zitten! PM komt eraan.

trekruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 01:19

Hallo,voor mij was het vandaag zover,Paardendag,.
Na 5 wekeninactiviteit,door zowel ziekte als weersomstandigheden.
En was er hoognodig aan toe.
Eerst met de bari,30 min gewerkt!
Verdient wel een uitroepteken,was nl 4 maand verplicht op rust,door het loskomen van het sesambeentje,linker kogel ,links voor.
Goed correct in stap,300 meter gdraafd,en 200 mtr gallop.
En hij blijft recht!Dan 12 h later de kogel controle,en alles was glad en koel.Oef.
En ben dan vanmiddag met den Homburg naar de ,(Drie vijvers adinkerke,)zee gegaan.
Mooie rit van 1h45 duin en strand,tezamen met toevallig ontmoet op de startplaats,2 poolse ruiters.
Als er voor de toekomst iemand geinterreseerd is om eens mee te rijden,met een van mijn paarden,geen probleem.
Ik kan ze toch niet tezamen berijden,ik steek ze wel in de koppel in de koets.
Ik woon aan de rand van het natuurreservaat de blankaart,en kan van hieruit ritten tot 3h doen ,zonder al teveel asfalt.
Nu,connie,begin ook maar langzaam op te werken,zodat je deze zomer mee naar frankrijk kan.
En als er nog liefhebbers zijn voor de noord frankrijk ritten,check eens op 'cdte62.fr'.jammer genoeg alleen in t'frans.
Zeker t'fotoboek bekijken,begin maar al te lekkebaarden.+
Groeten,dirk,
het trekruitertje.

connie1964

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-09 15:28

he dirk heb op cdte62fr gekeken en plaatjes zien er goed uit, kan echter alleen petit peu frans hahahha.Ik heb allerlei plannen voor buitenritten,net een spiksplinternieuwe trailer.We gaan zeker afspreken maar ik wil echt wat beter weer want dit vind ik helemaal niks!!!Fijn dat je paard t goed doet ivm blessure!!