Maar zoals afgesproken hier weer een nieuw topic apart voor de meeting.
Hoe we het gaan aanpakken:
- Je kan je gelijk opgeven, graag met de qoute knop.
- Er zijn verschillende soorten ritten. (word zo verder in dit bericht uit gelegt)
- In eerste instantie gaan we met 12 personen. Is er een grote wacht lijst, dan zou het miss mogelijk zijn dat ik met renate zelf mee rij. (moet dan wel haar conditie op gaan bouwen)
- Zijn er 12 mensen in geschreven gaan we de wachtlijst invullen. Hierbij geld wie het eerst komt het eerst maalt.
- Kies een maand waarin jij denkt van dan zou ik wel mee kunnen doen. (dus meeste kans op lekker weer, maar nog geen vliegen, horzels, dazen)
- We storten het geld in eerste instantie weer naar mij over, dan zorg ik dat alles betaald word. Ook hier ga ik een termijn van instellen, na die termijn niet betaald is de eerste in de wachtlijst aan de beurt.
- Mocht je na het betalen toch niet kunnen word het geld gewoon terug gestort.
De soorten ritten en hun prijzen:
Pannekoekenrit : Kost geloof ik 35 euro pp, je rijd dan 1,5 uur naar een pannekoekenhuis, daar ga je eten is wel op eigen kosten en dan rij je nagenoeg de zelfde stuk weer terug zo'n 1,5 uur. Is niet de mooiste tocht.
Snabbelrit: Kost geloof ik 35 euro, en je rijd 2 uur. En tussen door krijg je sterke drank.
2 of 3 uurse rit: Is afhankelijk van hoe lang je wil rijden. Kost geloof ik 10 euro per uur. Als dat inmiddels niet duurder is geworden.
Picknickrit : Die hebben we al een keer gereden. Koste geloof ik toen 35 euro, en zat de picknick bij.
Ander soort rit: Mogelijk dat ik die zelf dan in elkaar kan zetten. Bv puzzel rit, of foto tocht, Heb je ideeen roepen!!
Dit is om te quoten:
- Boktnaam: | Welke maand: | Welke rit:
Pubelia | Maart/April | Alles behalve Snabbelrit