Hallo mensen, we hadden bedacht om met z'n alle te gaan schaatsen in de scheg in Deventer.Nu nog de vraag Wanneer? en wie gaan er mee?Neem maar de lijst overWie?CarlijnWanneer?-
Wie?Carlijn (Carlijn__)Eline (assepoetster)Patty (Patty14)Wanneer?-- Geen voorkeur- Het weekend in de kerstvakantie?
Wie?Carlijn (Carlijn__)Eline (assepoetster)Patty (Patty14)Denise (_Deniise_)Wanneer?-- Geen voorkeur- Het weekend in de kerstvakantie?
Wie?Carlijn (Carlijn__)Eline (assepoetster)Patty (Patty14)Denise (_Deniise_)Marlies ( xMrliess)Wanneer?-- Geen voorkeur- Het weekend in de kerstvakantie?
Wie?Carlijn (Carlijn__)Eline (assepoetster)Patty (Patty14)Denise (_Deniise_)Marlies ( xMrliess)Inez (Iney)Wanneer?-- Geen voorkeur- Het weekend in de kerstvakantie?- dinsdag, woensdag, zaterdag & zondag kan ik. (daarvan heb ik geen voorkeur)
je krijgt pas bij 25 personen groepskorting haha maar heb even gekeken het is per persoon vanaf 13 jaar 5,30 entreehuren van schaatsen is 5.50 per paar Zullen we het gewoon in een weekend doen ? en dan schaatsen en daarna eventjes daar ofzo wat eten
zondag 11 januari xzaterdag 31 januari xzondag 1 februari xzaterdag 7 februari xzondag 8 februari xzet kruisje erachter wanneer je kan
zondag 11 januari xxzaterdag 31 januari xxzondag 1 februari xxzaterdag 7 februari xxzondag 8 februari xxVolgens mij kan ik ze allemaal wel .
Wie?Carlijn (Carlijn__)Eline (assepoetster)Patty (Patty14)Denise (_Deniise_)Marlies ( xMrliess)Inez (Iney)meagen (meagen)Wanneer?-- zaterdag of zondag
ik heb even de prijsen op gezocht voor mennsen die het nog niet wissten de intree zelf is 5.30 en als je wil schaatsen huuren is het 5.50