Misschien komt het voor de newbies wat vroeg, maar voor de (door mij dan!) zeer geliefde oude garde is het een 2e kans op een meeting! Ik ben in ieder geval vóór! Hoe, wat, waar, en wanneer moeten we nog even zien te bepalen, maar aangezien we allemaal uit het wijze Oosten en het zonnige Zuiden komen moet dat goed komen!
Ja, van mij mogen die wel mee Maar dat is natuurlijk aan je zelf te bepalen of je dat al wel wilt omdat je misschien de rest nog niet zo goed kent .. Of zo juist wilt leren kennen!
Haha Soof, lekkere droge reactie Ik moet wel zeggen dat ik dan niet op mn scherpst zal zijn, maar ach je weet wat ze zeggen: Tegen een kater (oud&nieuw) kun je het beste maar gewoon weer een wijntje pakken
IK HEB GEEN VAKANTIE En ik kan 2 januari niet. Maar waar willen jullie het doen? Liefst in Brabant, en dan moet ik kijken of ik dat trek met de trein I Need Amanda
Dan hoor ik de volgende datum wel Kunnen ook een meeting doen op het evenement Vrienden van amstel live dat eind januari in de Ahoy wordt gehouden. Alleen kaartje kost 49 euro