Kwam er in het Tinkerkletstopic de vraag of we dit aankomend jaar weer wilden gaan doen en natuurlijk zeiden er vele JA

Dus bij deze een topic om te inventariseren/ organiseren

Welke datum?
April/ mei ?! uh dat zijn dan de weekenden (Vrijdag tot zondag ??)
wk 14: 03 t/m 05 april
wk 15: 10 t/m 12 april --> 12/13 april is Pasen
wk 16: 17 t/m 19 april
wk 17: 24 t/m 26 april
wk 18: 01 t/m 03 mei --> dan kan ik niet

wk 19: 08 t/m 10 mei --> 10 mei is wel moederdag, dus misschien niet handig ?!
wk 20: 15 t/m 17 mei
wk 21: 22 t/m 24 mei --> 21 mei is Hemelvaart
wk 22: 29 t/m 31 mei --> 31 mei/ 01 juni is Pinksteren
Welke locatie?
o.a. Veluwe/ kootwijkerbroek, Utrechtse heuvelrug en http://www.peelhoven.nl kwam naar voren, Mét de mogelijkheid tot het huren van enkele paarden voor degenen die (nog) niet met eigen paard kunnen

Opties van grit:
Grit schreef:Vakantieadressen met kamerverhuur voor groepen;
- Manege Lisiduna te Burgh-Hamstede, Zeeland en aan zee.
- Alberthoeve te Wateren in Drenthe, veel bosgebied.
- Camping Boszicht te Laag-Soeren, heerlijk rijden op de Veluwe en Posbank
- Veluwe Ranch te Hoenderloo, Veluwe
Vooral Boszicht is goed bevallen (ze hebben een website). Er is weiland en stallen, een huisje voor verhuur en campingmogelijkheden. Er ligt vlakbij een manege, ik weet niet of ze daar ook paarden verhuren. Prijs weet ik niet, we waren uitgenodigd, maar volgens mij niet duur.
en opties uit verzameltopic van bokt Maya @ [BRT] FAQ Buitenrijden, ruitervakanties en trektochten.
Met als grens voor Maya in ieder geval:
Maya schreef:Ik ga iig niet hoger als Wolfheze(ofja, kijk een paar km is de moeite niet, maar meer als 50-100 km daarboven wordt me te gortig. Wolfheze is goed 4 uur met de trailer. Da's wel zo'n beetje mijn max, maar ik kan me voorstellen dat Siet het voor Shan nog te ver vindt. (omdat die jonger is / minder ervaren met lange trailer ritten is)
en natuurlijk Wie willen er allemaal mee

Het LOZweekend kostte met eten en al ca. € 200 per persoon. Ik denk dat dit een mooie richtlijn is.
Dus zeg het maar Wie, Wanneer en Waar