Ik ga zeer graag mee, ondanks dat ik niet zo actief ben op het forum omdat ik over veel dingen nog niet heel erg mee kan praten. Meer meelezen en soms wat posten is al ontzettend leuk en leerzaam!
Doen we hetzelfde plekje high tea als afgelopen keer Kunnen we weer de zaak uitgestuurd worden, omdat ze gaan sluiten
Ik zou heel graag al willen toezeggen, maar ik zit echt midden in een verhuizing/verbouwing etc in januari en weet echt niet hoe mijn weekenden zijn ingedeeld in die tijd Ik kan dus nu nog niets zeggen, wellicht over een x aantal weken wel?
Okee dat geeft verder ook niet ander voorstel mag ook. Misschien kunnen we dit topic gebruiken om meerdere meetinkjes te plannen, eventueel met de ene keer een paar mensen en andere keer een grotere groep ofzo. Als iemand bijvoorbeeld zin heeft om een meetinkje te doen bij Ilya in de kerstvakantie
Haha t is maar goed dat je dit in t HK Topic zette, ben zo een blonde doos dat ik t anders niet had geweten. High tea is kei leuk en voor iedereen betaalbaar. Ik ben voor. Kan de datum niet iets verschoven worden? Januari is voor mij ook een kei drukke maand met verhuizing, samenwonen, gala en nog meer van die ongein.