Omdat onze vorige meeting in Katwijk voor veel mensen niet doorging hier een nieuw topic met een nieuwe kans

De meeting zal plaatsvinden ergens in Oktober (en als dat echt niet gaat wijken we uit naar November) omdat het strand dan wat leger is en ook gewoon legaal terrein is voor de paarden.
Mijn voorstel is om even te kijken welke modellen er meekunnen vanuit de vorige inschrijving, en de overige plaatsen te 'verkiezen' onder de nieuwe inschrijvingen. Daarmee bedoel ik dat de fotografen die meegaan een keuze mogen maken uit de modellen die zich hebben aangemeld. Dit zal dan een week of 2 voor de aanvang van de meeting plaatsvinden zodat iedereen weet waar hij aan toe is.
De oneven weken ben ik vrij op zaterdag, dus dan zou de datum eventueel kunnen vallen op:
13 oktober
27 oktober
En anders wordt het hoogstwaarschijnlijk een zondag, gezien dat toch een dag is dat veel mensen vaak vrij zijn van werk/school ed.
Citaat:De lijst met modellen tot nu toe:
1. [Bevestigd] Sanne_shelly - Beggar's Row (tinker) of Cody (pintokruising, afhankelijk van blessure)
2. NiKip - Frits
3. kelly – Bandito
4. _inge_-Sjuul
5. Arianne (muppett)- Babs
6. [Bevestigd] Corinda - Jack de Verano (pintokruising)
7. Liedjuh2 – Toran
8. Stal_Fiore
9. Marlies - darca
10. Carola - beau
11. Petra - amiro
12. Selmah – celeste
Reservelijst modellen:
1. [Bevestigd] Golddigger08 - Prins Golddigger (lusitano x angelo arabier)
2.
etc.
(graag mij even PB sturen met een foto van je paard, ivm stemmen)
De lijst met fotografen tot nu toe:
1. - Nescafe
2. - juliette17
3. - Vealosz
4. - hamsterfan
5. - [Bevestigd] DesireeK
6. - Elaine
7. - Maybritt
8. - Nicollol
9. - annetjee19
10. - suzanne
11. - Gemmeke
12. [Bevestigd] - Laraax
reservelijst fotografen:
1.
2.
etc.
Zet even [Bevestigd] voor je eigen naam als je mee wilt met de nieuwe meeting. Als je niet mee wil, dan graag je naam weghalenNa maandag 10 September vervalt je plaats aan iemand van de nieuwe inschrijvingen. Zorg dus dat je vóór die tijd hebt doorgegeven of je nog steeds mee wil.
Ik ben benieuwd!!

Groetjes,
Sanne