Uit de volgende topics:
[VT] Vegetariërs!
[HK] Dit product is geschikt voor vegetariërs! Vega HK #1!
Is het idee gekomen om op een uitje te gaan naar iets van een melkveebedrijf of een kippenrondeel. Daar gaan we een rondleiding doen en we gaan blije diertjes kijken!

Leerzaam uitje

Dit zijn de kippenrondelen waar we heen kunnen: http://www.rondeeleieren.nl/locaties/
Onbeperkt toegankelijk voor publiek en je kunt ook (van tevoren) een rondleiding reserveren

Over melkveehouderijen kan ik zo gauw niets algemeens vinden, maar laten we eerst uitzoeken waar we heen gaan

Voedschel
Onze dag willen we afsluiten met een dineetje in een uiteraard vegetarisch restaurant waar ook veganistische gerechten te krijgen zijn! Dit moet natuurlijk allemaal een beetje in de buurt zijn van elkaar (want anders is het zo'n gedoe) en het moet een zeer goed restaurant zijn! Of misschien is er wel een VegeQ ergens in de buurt rond die datum?
Wie gaan er mee?
Ik zal in het tweede bericht even een quote maken die iedereen kan overnemen en zijn naam in te zetten.
In principe is de meet bedoeld voor mensen uit de topics, maar als je die om een duivelse reden nog nooit tegen bent gekomen en toch graag mee wilt, graag!
Wel willen we graag de meet min of meer vegetarisch houden. Niet omdat we zo intolerant zijn, maar omdat de discussie vlees-vegetarisch dan onvermijdelijk is, en we willen het natuurlijk wel gezellig houden

Wanneer vindt deze epische dag plaats?
Ergens na de vakantie lijkt me handig, omdat iedereen er dan weer is

Bovendien werken de studenten OV'tjes dan weer en dat scheelt natuurlijk.
Hebben we weekend- en week-OV'ers hier? Ik heb een week OV, en die houd ik, dus voorlopig kan ik nog wel de hele week.
Als we beide groepen hebben kunnen we het misschien plannen op een vrijdag, dan zijn beiden geldig en is iedereen blij

Zaterdag is denk ik niet zo'n goed idee aangezien het dan vaak loeiend (

Als we een beetje een idee van dagen hebben ga ik wel een datumprikker aanmaken en kunnen we zien welke dag het meest geschikt is!
Goed, dat was de OP wel een beetje

Liefs jullie favoriete topic opener