In een ander topic kwamen we op het idee om een fotomeeting met mini's te organiseren. Aangezien ik toch al in september een fotomeeting wou organiseren heb ik er maar gelijk een mini's en andere aparte paardjes - meeting van gemaakt. Ik verwacht dat we niet heel de dag vol krijgen met mini's dus andere paarden/pony's met niet alledaagse kleurtjes of kunsten, mooie rastypische paarden en hengsten mogen ook aangemeld worden!
Ik heb zelf 2 fotomeeting georganiseerd. 1 in Oosterhout en 1 in de Loonse en Drunense Duinen, beide met paarden. Nu staat er voor volgende week zondag 1 op de planning met honden in Hendrik-Ido-Ambacht. Ik heb dus ervaring met het organiseren van fotomeetings.
Locatie; Soesterduinen
De meeting zal plaatsvinden in de Soesterduinen. Precieze locatie komt later.
Datum
De datum zal 1, 2, 8 of 9 september worden. Dit hangt af van op welke datum de meeste mensen kunnen.
Modellen
Alle mini's en paarden/pony's met niet alledaagse kleurtjes of kunsten, mooie rastypische paarden en hengsten mogen zich dus inschrijven voor deze meeting! Modellen kunnen zich inschrijven t/m 19 juli tenzij we dan nog niet genoeg modellen hebben. Modellen die zich daarna inschrijven komen onderaan de reservelijst. Vanaf 20 juli gaan de fotografen stemmen wie ze mee willen hebben. Dit gaat via pb. Eind juli maak ik bekend welke modellen er meegaan. Daarna is het wachten tot het zover is!

Het aantal modellen dat meegaat zal 8 of 10 zijn. Dat hangt er even vanaf hoeveel mini's er kunnen komen aangezien dat de belangrijkste modellen van deze meeting zijn.
Aanmelden als model gaat via pb. U dient het volgende lijstje in te vullen;
Naam:
Naam paard:
Ras:
Geslacht:
Kleur:
Bijzonderheid:
Foto's:
Fotografen
Aanmelden als fotograaf gaat op volgorde. Hoeveel fotografen er meegaan hangt af van hoeveel modellen er mee gaan. Dat is dus 8 tot 10 fotografen.