In een vorig topic hebben we een clubje mensen verzameld voor een fotomeeting op 27 mei as en de meeting zal plaatsvinden rondom Arnhem/Ede (Ginkelse heide of posbank)
De datum en omgeving staan dus vast!
Deze meeting is enkel bedoeld voor schimmels en hun eigenaren/ruiters.
We gaan niet loten tussen de paarden.
We vinden dat ook 'gewone paarden' eens in het zonnetje gezet mogen worden en we zien het juist als een uitdaging voor de fotografen om er creatief mee aan de slag te gaan.
En trouwens, ik vind dat er al hele leuke paarden zijn aangemeld!!
Chaos schreef:De gewone paarden in een portfolio zijn zo veel meer waard als die speciale paarden.
Dat zijn ook de mensen waar bij ik geen shoot zou kopen.
Iedereen kan een mooi paard mooi op de foto zetten.
Als je een lelijk paard mooi kunt doen overkomen op de foto dan ben je imo een goede fotograaf.
jameyskatje schreef:Wat wel uniek is, is dat er straks allemaal schimmels zijn! ik zie al een hele creatieve foto ontstaan, alle kontjes op een rij op de horizon
Er is dus ook plaats voor fotografen!
De fotografen die van plan zijn de uitdaging uit te gaan:
(Er is plaats voor 10 fotografen)
- 1. SSdesign
2. Lauwttje
3. Elmo_Browny
4. xliisaa
5. _l_amanda_l_
6. Mossel
7. Laurahh
8.
9.
10.
reserve:
1.
2.
3.
Er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar zoals jullie kunnen zien, schrijf je dus snel in!
VOL = VOL
Maar je kan je altijd nog opgeven als reserve, wanneer iemand zich dan verhinderd is en zich afmeld kan je wellicht toch nog mee! De persoon die dan als 1e op de reservelijst staat krijgt dan uiteraard voorrang.
De volgende ruiters/paardeneigenaren hebben zich ingeschreven:
(er is ruimte voor 10 combinaties)
- 1. Jameyskatje
2. Angela
3. Chaos
4. ulaantje
5. iLOVEVIDO
6. xJitske
7. DmNqUe
8. loyce_
9.
10.
reserve:
1.
2.
3.
De precieze locatie (bv welke parkeerplaats) en de tijd zullen we later dit jaar wel afspreken.

Als je iets wilt wijzigen in een van de lijsten, bv om jezelf in te schrijven of juist van de lijst af te halen, quote dan zelf even de lijst zodat deze wel steeds up-to-date blijft.
Ik heb er zin in !!