De bedoeling is om met de vaste die hard posters en nagellak/aceton snuivers te gaan meeten.
Wie wat waar hoe wanneer?
In Utrecht
Mijn oude huis is beschikbaar, daar woont mijn broer maar die is nooit thuis, het is een zeer groot appartement in leidsche rijn, héél makkelijk te bereiken met het OV & de auto (ook voldoende parkeerplek)
Lakken natuurlijk
Ik zal al mijn nagellakjes meenemen + nailart + gelspullen, leuk is als ook andere lakjes mee willen nemen dit mág maar hoeft niet.
doe je dit wel, spreek dan van te voren af dat je stickers er op plakt!
Ook kan ik mensen eventueel gel nagels geven maar dit kost veel tijd, nagelriemen behandelen kan ik bij iedereen doen die dat wilt.
Dit is ideaal om netjes leren te lakken (tips voor how to, welke kwastjes etc.) niet alleen van mij er zijn nog een aantal dames die uitstekend weten waar ze mee bezig zijn

En euh, wanneer gaan we dat doen?
Ik ben op woensdag, vrijdag, zaterdag én zondag vrij één van die dagen dus, weekend lijkt me het beste!
zitten er kosten aan vast?
welnee! maar wij krijgen natuurlijk wel honger, nu kunnen we met zijn alle heerlijk uit eten gaan of ik kan thuis iets lekkers maken, kiezen we voor het laatste dan vraag ik wel een kleine bijdrage voor de boodschappen voor het eten. als we uit eten gaan (ik ken een heerlijke griek... se eettent (

voor de rest, barst los met ideetjes!!