Dag van Mens en Dier in Dordrecht, 27/7/'02

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Dag van Mens en Dier in Dordrecht, 27/7/'02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-02 10:04

Wie van jullie gaan er naar deze heel leuke dag a.s. zaterdag..?
het is een jaarlijks evenement, er is van alles en nog wat te zien/te doen:

- premiekeuring van shetlanders, haflingers, trekpaarden en
fjordenpaarden tot ca. 14:00

- 's middags zijn er allerlei rijrubrieken, shows en demo's van deze rassen, alsook 1,2, en 4-span friese paarden
daarnaast zijn er de geheel dag door shows van een schapendrijver ( met hond), de hondenbrigade van de politie
en in een tent staan allelei dieren 'gestald'( ook te koop), cavia's konijnen, etc.

- uiteraard zijn er ook diverse kraampjes met eten, drinken en dierenspullen om je salaris er doorheen te jassen Haha!


Ik ben er met fjord (jaja, dit keer echt!), zij moet 's ochtends ca. 9:15 lopen.
En een beetje support vinden wij helemal niet erg natuurlijk Knipoog Party!!

kadance
Berichten: 118
Geregistreerd: 10-04-02
Woonplaats: turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 14:15

ik kan niet wij hebben dan een show op de merriekeuring in ermelo met nf-pony's

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 14:39

Ik kom je supporteren. Of Mileen meekomt is nog steeds de vraag, ivm panne van de veewagen Frusty . Voor haar dochter is een trailer geregeld, die is er in ieder geval.
Als de veewagen het op tijd weer doet, rij ik om 13.30 uur een westerndemo.

duikpaardje

Berichten: 1474
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: lekkerkerk

wij zijn er ook

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 16:37

hoi
wij zullen er ook zijn zaterdag, helaas zonder tommy we hebben geen chauffeur, wel een auto en een trailer kunnen we ook regelen.
enne hij is maandag weer eens losgebroken en heeft nu echt zo'n enorme grasbuik dat ik niet eens naar de keuring durf te komen...
we weten alleen nog niet hoe laat we komen, pim heeft van 8 tot 9 (hoie verzinnen ze het) nog les.
we nemen in ieder geval ook de digi-foto-camera mee.-

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-02 17:02

yes! leuk, toch wat support! Lachen

Marijke, jouw supprt zal helaas wat te laat zijn, aangezien wayorna warschijnlijk rond half 10 de ring in zal moeten, neem tenminste aan dat ze hengst-en merrieveulens tegelijkertijd doen in 2 ringen, dan is wayo in de tweede rubriek.
Ik herken helaas je vervoersprobleem.
Ben erg blij dat ik sinds een jaartje tenminste mijn eigen auto met trekhaak heb, dat scheelt weer 1 ding regelen..
Nu nog mijn eigen trailer en ik ben van dat gedoe af.. Cool

Maar als je verder alles hebt, behalve een chauffeur.. ken je helemaal niemand met een E..? ( ieder eprsoon ouder dan +/- 35 heeft het E er toen gratis bijgekregen).

Sonja, leuk dat je iig komt kijken in Dordt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 17:16

Duuuuuuh! Da's toch logisch! Heb je nu inmiddels al een jaar op de planning staan om eens te komen bekijken, dus 't kan zo onderhand eens *LOL* *LOL* *LOL*

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-02 22:00

oh ja..?? Bloos

Maar idd, 't wordt tijd!
Want hoewel ik wat minder bok dan vorig jaar, ben ik ook nog steeds nieuwsgierig naar je irl hoor; da's wederzijds *LOL*

Ik weet niet hoe laat je er ong. bent, maar ik denk dat ik vooral na +/- 10:00 meer 'aanspreekbaar' ben dan daarvoor, iig meer tijd heb.. *LOL*

( btw, ik weet ons nummer nog niet, maar zoveel jaarlingen lopen er niet mee ( eeh 2 Verward ) en waarschijnlijk lopen we ( iig bij het eerste 'rondstappen op nummer' Haha! ) achteraan, aangezien mijn aanmelding wat laat was.. )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 08:26

Ik ben er om 09.00 in ieder geval, ik moet ook nog even de ring in met de driejarige dochter van Milena, Unica. Wordt voorgebracht door haar verzorgster die nog geen ervaring heeft, dus ik loop er even achter met de zweep, zodat ik haar nog even wat aanwijzingen toe kan stoppen onderweg. Doorstappen.... meer lijn geven..... hoek groter maken, heb je meer ruimte...... etc Haha! Je kent dat gezenuw wel....

Snap ik hoor, dat je na het lopen beter aanspreekbaar bent. Ik zal pas na jullie performance naar je toekomen. Is wel makkelijk, je herkent me toch niet *LOL* Hoewel.... hoeveel Fjordenmensen lopen daar op boots? *LOL*

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-02 18:17

gezenuw..? nee hoor,
vertel eens..?
Lips are sealed

De volgende smileys geven mijn gemoedstoestand over de gehele dag genomen aardig weer ..:

Gaaaap Extreme duivel Vork Scheve mond Scheve mond Cool Bloos Kwijl Sigaar Gaaaap Dromen Slapen

En hopelijk egens tussendoor ook nog ergens Party!! en Pling Vingers aflikken

Duidelijk..?

btw, ik vraag me af of ik je niet herken..hhmm..
Volgens mij houd ik er niet van incognito bekeken te worden haha!